خبرنگاران جهاد معلمان البرز در آموزش مجازی قابل تحسین است

به گزارش مجله بای بلاگ، کرج -خبرنگاران- مدیرکل آموزش و پرورش البرزگفت: جهاد معلمان درآموزش مجازی به دانش آموزان در شرایط حساس کنونی، قابل تحسین است.

خبرنگاران جهاد معلمان البرز در آموزش مجازی قابل تحسین است

سالار قاسمی روزسه شنبه با حضور در منزل یکی ازمعلمان سختکوش دربخش آموزش فضای مجازی به دانش آموزان استان البرز اظهارداشت: بیماری کرونا مدارس را تعطیل کرد اما فرآیند تعلیم و تربیت به همت والای معلمان در ایران اسلامی با استفاده از آموزش از راه دورادامه یافت.

وی با اشاره به اینکه این روجیه جهادی معلمان ریشه درحس مسئولیت پذیری آنان در مقابل فرزندان ایران زمین دارد، اعلام کرد: وجدان کاری سرمایه عظمیمی است که این روزها شاهد آن در حوزه آموزش و سلامت جامعه هستیم.

وی توضیح داد: این روزها خانه معلمان البرزهمانند سایراستان های کشورتبدیل به مدرسه خانه ای شده است که این حرکت نشان از تعهد و وجدان کاری این قشر زحمتکش جامعه دارد.

قاسمی ادامه داد: خانه دل معلمان در این شرایط سخت بوجود آمده ناشی از ویروس کرونا به عشق فرزندان این مرز بوم می تپد.

وی یادآورشد: اگرچه مدرسه تعطیل است،اما آموزش وپرورش ساری وجاری است تا زمانی که سلامت دانش آموزان درکلاس های درس تامین گردد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرزگفت: دراین شرایط سخت سپاسگزارپزشکان وپرستاران عزیز هستیم که روزگاری در مکتب همین معلمان عزیز تلمذ می کردند.

قاسمی تاکید نمود: بیایید درخانه بمانیم،دسفر نرویم،آموزش دهیم ومطالعه کنیم که ماراه نرفته زیادی برای آینده این مرز وبوم داریم که باید باهم بپیماییم.

استان البرز 500 هزار دانش آموز و 26 هزار فرهنگی دارد.

تا به امروز 1296 بیمار قطعی کرونا در البرز شناسایی شده که در مجموع 186 بیمار مشکوک و کرونایی در این استان جان باخته اند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1378

به "خبرنگاران جهاد معلمان البرز در آموزش مجازی قابل تحسین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جهاد معلمان البرز در آموزش مجازی قابل تحسین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید