خبرنگاران عصر پنجشنبه همدان بارانی است

به گزارش مجله بای بلاگ، همدان- خبرنگاران- کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: در پی افزایش رطوبت هوا و تشکیل ابرهای محلی، از بعدازظهر فردا /پنجشنبه/ رگبارهای باران بهاری همدان را فرامی گیرد.

خبرنگاران عصر پنجشنبه همدان بارانی است

محمدحسن باقری شکیب روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: بر اساس آنالیز نقشه های ماهواره ای، آسمان بیشتر نقاط استان در 24 ساعت آینده، نیمه ابری تا قسمتی ابری و در ساعت های بعدازظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می گردد.

وی گفت: از فردا شرایط برای بارش باران فراهم شده و رگبار باران، رعد و برق، تگرگ و وزش موقت و شدید باد، بیشتر نقاط استان را فرامی گیرد.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان اعلام کرد: در 24 ساعت گذشته اسدآباد با 14 درجه سانتی گراد بالای صفر بیشترین و گل تپه با سه درجه سانتی گراد زیر صفر، سردترین دمای استان را داشته اند.

باقری شکیب اضافه کرد: بیشینه دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته 11 درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دمای هوای این شهر 2 درجه سانتی گراد زیر صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه های مرتفع، رودخانه ها و پستی و بلندی های زیاد به شدت متغیر است و زمستان های سرد، پر برف و باران و تابستان های معتدل دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1384

به "خبرنگاران عصر پنجشنبه همدان بارانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عصر پنجشنبه همدان بارانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید