خبرنگاران مدیرکل ارشاد: مسائل مالی از دلایل اصلی طلاق در لرستان است

به گزارش مجله بای بلاگ، خرم آباد - خبرنگاران - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: مسائل مالی یکی از دلایل اصلی طلاق در استان است چراکه بیکاری زمینه تزلزل بنیان خانواده را فراهم می نماید.

خبرنگاران مدیرکل ارشاد: مسائل مالی از دلایل اصلی طلاق در لرستان است

به گزارش خبرنگاران احمد حسین فتایی روز چهارشنبه در جلسه کمیته آنالیز آسیب های اجتماعی شورای فرهنگ عمومی اعلام کرد: علاوه بر این فعالیت های فرهنگی و آگاهسازی زوجین در کاهش طلاق موثر است بنابراین انجام هدفمند این اقدامات در دستور کار شورای فرهنگی عمومی استان نهاده شد.

وی گفت: باتوجه به اینکه افزایش فعالیت های فرهنگی جهت کاهش آسیب های اجتماعی با موضوع طلاق لازم است به دنبال افزایش آمار طلاق در استان طی یکسال گذشته، کمیته تخصصی آنالیز آسیب های اجتماعی در شورای فرهنگ عمومی استان تشکیل شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اضافه کرد: در این کمیته از حضور مدیران دستگاه های فرهنگی عضو و صاحبنظران مسائل اجتماعی بهره خواهیم گرفت تا زمینه ارتقای فعالیت های فرهنگی با موضوع کاهش طلاق در استان فراهم و از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی به عنوان اصلی ترین مرجع تصمیمات فرهنگی استان برای اجرایی شدن این برنامه ها استفاده گردد.

فتایی توضیح داد: حل معضلات فرهنگی نیازمند زمان و اعتبار ویژه است اما انتظار می رود تداوم فعالیت های گذشته و اجرای برنامه های مدون پیش رو موجب کاهش آمار طلاق در استان گردد.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

banima.ir: بانیما | مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

kurdeblog.ir: وبلاگ سرگرمی و بازی، مجله سرگرمی

منبع: ایرنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4630

به "خبرنگاران مدیرکل ارشاد: مسائل مالی از دلایل اصلی طلاق در لرستان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدیرکل ارشاد: مسائل مالی از دلایل اصلی طلاق در لرستان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید