خبرنگاران پاشازاده: مهمترین هدف حفظ سپیدرود در لیگ دسته اول است

به گزارش مجله بای بلاگ، رشت - خبرنگاران - سرمربی جدید تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: مهمترین هدف ما حفظ این تیم در رقابت های لیگ دسته اول است.

خبرنگاران پاشازاده: مهمترین هدف حفظ سپیدرود در لیگ دسته اول است

مهدی پاشازاده عصر شنبه پس از عقد قرارداد با تیم سپیدرود به عنوان سرمربی در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران در رشت گفت: هم اینک نیز تمام سعی و کوشش خود را بکار خواهیم بست تا تیم سپیدرود در این چند بازی به جامانده نتایج خوبی را کسب و انتها سهمیه خود را در این لیگ حفظ کند.

وی اضافه نمود: در صورت ماندن سپیدرود رشت در رقابت های لیگ دسته اول و همچنین اگر به عنوان سرمربی این تیم باقی بمانم، برای فصل آینده باید با تیم قدرتمندی در رقابت های لیگ دسته اول حضور یابیم تا یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر باشیم.

ملی پوش پیشین و مدافع نامدار فوتبال ایران و باشگلاه استقلال ادامه داد: البته سرمربی فقط یکی از ارکان پیروزیت تیم محسوب می گردد و برای پیروزیت یک تیم باید همه ارکان با قدرت حاضر شوند و همه یاری نمایند تا تیم نتایج قابل قبولی را کسب کند که نمونه شاخص آن، صعود تیم سپیدرود به رقابت های لیگ برتر بود که همه یاری کردند و یک شهر پشت این تیم بود تا سپیدرود به رقابت های لیگ برتر صعود کرد.

سرمربی جدید تیم فوتبال سپیدرود رشت به ملاقات این تیم برابر ملوان نیز اشاره و اعلام کرد: در اولین حضورم به عنوان سرمربی سپیدرود باید در دربی گیلان رو در روی تیم ملوان قرار گیرم البته برای من تفاوتی ندارد که چند روز است که تیم را دراختیار داشته باشم چون خصلت من در فوتبال جنگندگی است.

پاشازاده اضافه نمود: اگر چند هفته زودتر تیم را در اختیار داشتم به طور حتم از لحاظ هماهنگی شرایط بهتری را مشاهده می کردیم اما من در دوران فوتبال نیز بازیکن جنگجویی بودم و اعتقادم این است که در تمامی بازی ها باید با تمام توان بجنگیم و امتیاز کسب کنیم.

وی به اهمیت هواداران تیم سپیدرود نیز اشاره و گفت: البته به دلیل شرایط کرونایی این بازی مهم بدون حضور تماشاگر برگزار می گردد و این در حالی است که سپیدرود دارای هواداران پرشور فراوانی است و به طور حتم با حضور آنان و حتی حضور هواداران تیم ملوان بندرانزلی، بازی جذاب تر می شد ولی به هر حال این مسابقه بدون حضور تماشاگر برگزار می گردد ولی در نهایت امیدوارم که هواداران سپیدرود از نحوه بازی و کسب نتیجه در ملاقات دربی رضایت کاملی داشته باشند.

پس از جدایی نادر دست نشان از سرمربیگری تیم فوتبال سپیدرود رشت، مهدی پاشازاده ظهر امروز با حضور در دفتر باشگاه سپیدرود با مسئولان این تیم به توافق رسید و به عنوان سرمربی، سپیدرودی ها را تا خاتمه رقابت های فصل جاری لیگ دسته اول راهنمایی خواهد نمود.

این مربی جوان، سابقه مربیگری در تیم های گسترش فولاد، پارسه و بادران تهران، شهرداری تبریز، آلومینیوم اراک، شاهین بوشهر و پارس جنوبی جم، نساجی مازندران و چندین تیم دیگر را دارد که پیش از پیوستن به سپیدرود، به عنوان سرمربی در تیم دسته دومی شهرداری ماهشهر حضور داشت و این مربی تا به امروز پیروز شده با تیم های آلومینیوم اراک، گسترش فولاد تبریز، شهرداری تبریز، پارس جنوبی جم و شاهین بوشهر به لیگ دسته اول فوتبال ایران صعود کند.

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال ایران که یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی در مسابقات جام جهانی 1998 فرانسه بود، علاوه بر حضور در تیم فوتبال استقلال تهران، به عنوان بازیکن سابقه حضور در تیم های بایر لورکوزن و فورتنا کلن آلمان ، راپیدوین ، اشتوم گراتس و آدمیرا واکر اتریش را نیز دارد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت باید غروب دوشنبه در هفته بیست و هشتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در یکی از دربی های گیلان در این لیگ، در استادیوم سردارجنگل رشت به مصاف تیم فوتبال ملوان بندرانزلی برود.

تا خاتمه هفته بیست و هفتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور 18 تیم، سپیدرود رشت با کسب 26 امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3007

به "خبرنگاران پاشازاده: مهمترین هدف حفظ سپیدرود در لیگ دسته اول است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پاشازاده: مهمترین هدف حفظ سپیدرود در لیگ دسته اول است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید