داور پیروزی را از استقلال گرفت

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران، فرهاد مجیدی شامگاه پنجشنبه پس از تساوی تیمش مقابل آلومینیوم اراک در نشست خبری اظهار کرد: شرمسار طرفداران و بازیکنان استقلال هستم. داور تنها گل بازی را مردود اظهار داشت و سه امتیاز بازی از ما گرفته شد و من شرمسار طرفداران و بازیکنان تیم استقلال هستم.

داور پیروزی را از استقلال گرفت

وی اضافه نمود: تیم استقلال به گل سالم رسید اما داور آن را مردود خاطرنشان کرد، برای من جای سوال است و دوست دارم بدانم مشکلتان با استقلال و طرفدارانش چیست؟

وی ادامه داد: بزرگترین داورهای جهان هم اشتباه می نمایند چرا فقط اشتباه برای تیم ما است و هر هفته یک اشتباه برای استقلال ثبت می گردد.

سرمربی استقلال گفت: طرفداران شب گذشته مقابل هتل محل اقامت ما آمدند و انتظار برد داشتند، چرا باید داور گل سالم ما را قبول نکند و آفساید اعلام گردد.

مجیدی اضافه نمود: بازیکنان استقلال 6 ماه است یک درصد دریافتی نداشته اند اما با تمام وجود بازی کردند و متعجب هستم و ندیدم این اندازه اشتباه داوری برای یک تیم رخ دهد.

وی توضیح داد: 2 تیم بازی بسته ای داشتند و در نیمه اول بازیکنان ما نتوانستند خوب بازی نمایند ولی در نیمه دوم با تعویض بازیکنان فرایند بازی بهتر شد.

سرمربی استقلال اعلام کرد: من نمی خواهم حرف بزنم و مدیون شوم من تنها هستم و از درون و بیرون باشگاه تنها هستم. بعد از 2 شکست استقلال، بازیکنان من شاهکار کردند و چهار برد متوالی را با همه مسائل کسب کردند.

مجیدی اضافه نمود: کار من به اسم سرمربی در چارچوب زمین چمن است و گفتم حق بازیکنان را بدهند و برایم فرقی نمی کند چه کسی مدیرعامل باشد دست تک تک بازیکنان استقلال را می بوسم آنان شریف ترین بازیکنانی هستند که با تیم همکاری دارند. مسئولان باشگاه استقلال برایشان بازیکنان و طرفداران مهم نیستند. 2 ماه است که از مسائل تیم می گویم اما من پشت بازیکنان را خالی نمی کنم و هر کاری لازم باشد برای آنان انجام خواهم داد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7750

به "داور پیروزی را از استقلال گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داور پیروزی را از استقلال گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید