نزدیک بود مرادمند بازداشت گردد

به گزارش مجله بای بلاگ، در ادامه اتفاقات عجیب و غریب در استقلال، دیروز هم یک مورد نادر رخ داد. طلبکار محمدحسین مرادمند مدافع آبی ها، همراه با پلیس به اردوی این تیم رفت تا با حکم جلب، این بازیکن را بازداشت کند.

نزدیک بود مرادمند بازداشت گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روزنامه خبرنگاران ، آنها سه روز قبل هم به باشگاه استقلال رفتند و وقتی نتیجه نگرفتند، قرارشان را برای اردوی پیش از بازی با پدیده گذاشتند.

طبق اعلام این فرد طلبکار، مرادمند 250میلیون تومان چک برای آنها کشیده که حالا برگشت خورده و با وجود پیگیری ها مدافع استقلال بدهی خود را پرداخت نکرده است. در رای صادره از سوی دادگاه قضایی، مرادمند بعلاوه به پرداخت 12 میلیون و 500 هزار تومان ضرر محکوم شده است.

مرادمند روز گذشته قصد داشت از هتل خارج گردد که ناگهان با مامور نیروی انتظامی و طلبکار خود روبه رو شد. البته دو نفر از این بازیکن طلب دارند که دیروز یکی از آنها به اردوی استقلال رفته بود. فرهاد مجیدی سرمربی آبی ها هم به محض آن که متوجه شد پلیس میخواهد مرادمند را دستگیر و او را ببرند، سریعا وارد ماجرا شد و موقتا آن را حل و فصل کرد. فرهاد با طلبکار مرادمند صحبت کرد و از او زمان خرید تا دوباره به مدافع تیمش فرصت بدهند. البته دیروز برخی از کانال ها اعلام کردند مجیدی حتی به طلبکار مرادمند قول داده از چک شخصی اش به او بدهد تا خیالش از این بابت راحت باشد ولی کسی چنین خبری را تائید نکرد.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7645

به "نزدیک بود مرادمند بازداشت گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نزدیک بود مرادمند بازداشت گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید