دستور وزیر میراث فرهنگی برای ساماندهی آبشار مارگون

به گزارش مجله بای بلاگ، وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در دومین روز سفر خود به فارس به شهرستان سپیدان سفر کرد و در ابتدای سفرش به این شهرستان ضمن بازدید از آبشار مارگون، پیگیر رفع مسائل این جاذبه گردشگری طبیعی شد.

دستور وزیر میراث فرهنگی برای ساماندهی آبشار مارگون

به گزارش خبرنگاران، سید عزت الله ضرغامی در این سفر مورد استقبال فرماندار و نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان این شهرستان قرار گرفت.

وی در بازید از آبشار مارگون سپیدان با توجه به لزوم بازسازی سنگ فرش های مسیر دسترسی به این جاذبه طبیعی و ایجاد سرویس های بهداشتی و محدودیت هایی که از طرف محیط زیست برای اجرای عملیات بهسازی منطقه وجود دارد، ضمن مذاکره تلفنی با مسئولان محیط زیست دستور بهسازی مسیر دسترسی و ایجاد سرویس های بهداشتی را صادر کرد.

بر این اساس بازسازی سنگ فرش آبشار مارگون و ایجاد سرویس بهداشتی در این منطقه گردشگری به زودی انجام می شود.

آبشار مارگون در فاصله 120 کیلومتری شمال غرب شیراز در شهرستان سپیدان قرار گرفته است.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همچنین با همراهی معاون گردشگری استانداری فارس، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی فارس، فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان از تفرجگاه سرچشمه شش پیر سپیدان بازدید کرد.

پاکسازی محیط در مسیر رودخانه و لزوم ارایه خدمات رفاهی مناسب به گردشگران از مواردی بود که ضرغامی در بازدید امروز خود در شش پیر سپیدان بر آن تاکید کرد.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 6 خرداد 1402 بروزرسانی: 6 خرداد 1402 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8937

به "دستور وزیر میراث فرهنگی برای ساماندهی آبشار مارگون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور وزیر میراث فرهنگی برای ساماندهی آبشار مارگون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید