دو سال و نیم است استقلال برنده دربی نشده؛ طلسم 911 روزه آبی ها باطل می گردد؟

به گزارش مجله بای بلاگ، از آخرین باری که استقلال توانسته رقیب همشهری و سنتی اش را در دربی پایتخت شکست بدهد نزدیک به دو سال و نیم گذشته و فرهاد مجیدی به شدت دنبال شکست این فرایند است.

دو سال و نیم است استقلال برنده دربی نشده؛ طلسم 911 روزه آبی ها باطل می گردد؟

گروه ورزشی خبرنگاران، تیم استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فصل 99-98 چهارشنبه این هفته در شرایطی باید به مصاف تیم پرسپولیس برود که مدتهاست نتوانسته این تیم را شکست بدهد. آنالیز دقیق تر این دربی های برگزار شده تعیین می نماید که از آخرین برد استقلال در دربی بیش از دو سال و نیم می گذرد.

*آخرین برد استقلال

آخرین باری که استقلال پیروز شد پرسپولیس را شکست بدهد 910 روز پیش و دقیقا 2 سال و 5 ماه(31 روزه) و 25 روز پیش بود. دهم اسفند ماه سال 1396. روزی که تیم وینفرد شفر در لیگ هفدهم با تک گل وریا غفوری در دقیقه 44 نیمه اول بازی را برنده شد و در انتها با همان تک گل دست پر به استقبال تعطیلات نوروزی رفت.

*دربی سوپرجام

آخرین دربی که استقلال در آن به برد دست یافت دربی هشتاد و هفتم بود و سپس دربی 88 که مصاف قهرمان جام حذفی و لیگ برتر بود به دلیل عدم حضور استقلال با رأی کمیته انضباطی، استیناف و در نهایت فیفا 0-3 به سود پرسپولیس رقم خورد و یک باخت دیگر در کارنامه استقلال روبروی پرسپولیس، البته بدون حضور در میدان ثبت شد.

*دربی رفت لیگ هجدهم

استقلالی ها با راهنمایی وینفرد شفر دربی 88 را با نتیجه 0-0 بدون گل به انتها بردند. ملاقاتی که با قضاوت علیرضا فغانی برگزار گشت و آخرین روزهای حضور این داور در کشورمان محسوب می شد. سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، وریا غفوری، میلاد زکی پور، روزبه چشمی، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، همام طارق، مرتضی تبریزی و روح الله باقری ترکیب استقلال در آن ملاقات را تشکیل می دادند. این دربی در تاریخ 5 مهر ماه سال 1397 برگزار گشت.

*دربی برگشت لیگ هجدهم

احمد نوراللهی در دقیقه 22 دربی 90 تک گل مصاف استقلال و پرسپولیس را زد و باز هم این تیم را در حسرت پیروزی باقی گذاشت. این تیم در آن ملاقات که در تاریخ دهم فروردین ماه سال 1398 با راهنمایی وینفرد شفر به زمین رفت و در آخرین روزهای دوران سرمربیگری وینفرد شفر انجام شد تا تعطیلات نوروزی استقلالی ها را تلخ کند.

*دربی رفت لیگ نوزدهم

با قرعه کشی دور جدید لیگ برتر در فصل گذشته استقلال و پرسپولیس در آخرین روز تابستان (31شهریور) به مصاف هم رفتند تا دربی 91 را برگزار نمایند. دربی که تا واپسین دقایق با تساوی 0-0 دنبال می شد ولی دقایقی بعد از ورود مهدی عبدی جوان استقلال دروازه اش را باز شده دید و باز هم حسرت پیروزی روبروی پرسپولیس طولانی شد. آندره آ استراماچونی در آن دربی راهنمایی استقلال را در دست داشت.

*دربی 92 و حسرت دوباره

این دور تیم در تاریخ 17 بهمن سال گذشته آخرین دربی که در دور برگشت لیگ نوزدهم انجام می شد را برگزار کردند. ملاقاتی که با ورود امیرارسلان مطهری به ترکیب اصلی استقلال و با دو گلی که زد دو بار از پرسپولیس جلو افتاد ولی در نهایت با گلهای علی علیپور و بشار رسن بازی با تساوی به آخر رسید و حسرت طولانی استقلال باز هم ادامه یافت.

*دربی 93 فرصت جبران

استقلالی ها که آخرین بار پنجشنبه 10 اسفند سال 1396 پیروز به شکست استقلال شده بودند حالا در یکی از حساسترین ملاقاتهای خود روبروی پرسپولیس که باید یک تیم برنده زمین را ترک کند فرصت مناسبی دارد تا به این طلسم 910 روزه انتها بدهد. طلسمی که تا فردا 911 روزه می گردد.

adeliasafar.com: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3942

به "دو سال و نیم است استقلال برنده دربی نشده؛ طلسم 911 روزه آبی ها باطل می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو سال و نیم است استقلال برنده دربی نشده؛ طلسم 911 روزه آبی ها باطل می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید