دکوراسیون شیک خانه کوچک با چیدمانی هنرمندانه و بسیار زیبا

به گزارش مجله بای بلاگ، دکوراسیون شیک خانه کوچک و بسیار زیبایی که در این مطلب قصد معرفی آنرا داریم از سبک بخصوصی در طراحی اش استفاده می نماید که قدمت آن به ربع قرن پیش بر می گردد اما چنان هنرمندانه تزیین و چیده شده است که بعنوان یک طراحی معاصر و امروزی، همجوره زیبا و تاثیر گذار بنظر می رسد. استفاده از اشکال هندسی عظیم در دکوراسیون در کنار رنگ های شاخص و تاکید بر تکنولوژی مدرن در لوازم خانه، همگی در چیدمان این خانه کوچک اما بی نهایت زیبا وجود دارند. تنها چیزی که باعث می گردد فکر کنیم این سبک طراحی یک سبک معاصر نیست همین نحوه چینش وسایل است که نسبت به آنچه که در سبک های معاصر و امروزی دیده ام تفاوت های زیادی دارد. اگر شما هم بدنبال دکوراسیونی، رویایی و رنگارنگ مانند فیلم گتسبی عظیم می گشت ، این خانه دقیقا همان چیزیست که می خواهید.

دکوراسیون شیک خانه کوچک با چیدمانی هنرمندانه و بسیار زیبا

در این آپارتمان کوچک، طراح، تاکید زیادی بروی استفاده از رنگ های متعدد اما هماهنگ در دکوراسیون داخلی داشته است. در کنار رنگ های متعدد، لوازم خانگی لوکس با استایل طراحی بسیار ویژه و شیک قرار گرفته اند تا همه چیز در نهایت خود قرار داشته باشد. همانطور که در عکس ها مشاهده می کنید تم رنگی خانه از رنگ زرد و بنفش تشکیل شده، تُن هایی که به خوبی با یکدیگر هماهنگ می شوند و فضایی بسیار دلپذیر و خواستنی در دکوراسیون ایجاد می نمایند. با اینکه سبک طراحی داخلی معاصر و مدرن است اما از عناصر کلاسیک هم در دکوراسیون استفاده شده است. مثلا درب خانه، درب کابینت های میز تلویزیون در اتاق نشیمن، کفپوش چوبی با چنش جناغی و به طور کلی تمامی لوازمی که از جنس چوب به رنگ تیره هستند همگی جزئی از عناصر کلاسیک این خانه محسوب می شوند.

برخلاف بیشتر خانه های مدرن امروزی، آشپزخانه در این خانه در محیطی تقریبا ایزوله و جدا قرار گرفته که البته به وسیله پنجره ای عظیم رو به نشیمن و همچنین قسمت درب ورودی بدون پوشش کاملا قابل دیدن است.

دکوراسیون شیک خانه کوچک

mahsanblog.ir: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

heevblog.ir: هیو بلاگ | سیستم مدیریت محتوای هیو بلاگ

dabiblog.ir: دَبی بلاگ، سیستم مدیریت محتوای دَبی

persinablog.ir: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: اتاق
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5082

به "دکوراسیون شیک خانه کوچک با چیدمانی هنرمندانه و بسیار زیبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون شیک خانه کوچک با چیدمانی هنرمندانه و بسیار زیبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید