رضازاده: هدفم یاری به وزنه برداری معلولان است

به گزارش مجله بای بلاگ، سرپرست انجمن پاراوزنه برداری پس از قبول این سمت گفت: نسبت به رشته وزنه برداری معلولان بیگانه نیستم و هدفم این است که با استفاده از تجربیاتم بهترین تیم را برای پارالمپیک توکیو آماده کنم.

رضازاده: هدفم یاری به وزنه برداری معلولان است

حسین رضازاده در گفت وگو با خبرنگاران، درباره علت حضورش در وزنه برداری معلولان اظهار کرد: در صبحتی که با رییس فدراسیون جانبازان و معلولان داشتم وی از من درخواست کرد که به وزنه برداری معلولان یاری کنم و من نیز پذیرفتم. این فرصتی است برای من که بتوانم با یاری کردن به ورزشکاران معلول و جانباز دین خودم را ادا کنم.

او گفت: هدفم بر این است که با یاری فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک در مسابقات پارالمپیک، پاراآسیایی وجهانی مدال های خوبی کسب کنیم و با استفاده از تجربیاتم در جهت پیشرفت این رشته گام های موثری بردارم.

وی در پاسخ به این پرسش که بعد از فوت مرحوم سیامند رحمان آیا جانشین مناسبی در فوق سنگین پیش بینی شده است یا خیر؟ گفت: مرحوم رحمان در وزنه برداری معلولان یک اسطوره بود و کمتر کسی می تواند جایگزین او گردد. البته منصور پور میرزایی و افراد دیگری هستند که رکوردهای خوبی را در تمرینات و مسابقات جهانی به ثبت رسانده اند که من سعی می کنم با یاری از پیشکسوتان این رشته و هم چنین با یاری رییس فدراسیون فرد مناسبی را برای فوق سنگین انتخاب کنیم.

رضازاده اضافه نمود: در مرحله اول باید کادر فنی خوبی را در کنار تیم داشته باشیم تا بتوانیم هم در فوق سنگین و هم سایر دسته ها وزنه برداران خوبی را برای توکیو انتخاب و آماده کنیم.

او گفت: سعی خواهم کرد با پتانسیل های خوبی که در استان های مختلف وجود دارد وزنه برداران خوبی را در تمام دسته ها شناسایی کنیم تا کمبودی در هیچ یک از وزن های نداشته باشیم.

سرپرست پاراوزنه برداری پیرامون این پرسش که آیا تغییرات در کادر فنی انجام می گردد یا خیر؟ توضیح داد: در این زمینه هنوز تصمیم گیری نشده و با مشورت با فدراسیون و پیشکسوتان این رشته سعی خواهیم کرد در این زمینه به یک جمع بندی نهایی برسیم.

وی هم چنین در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر مشکل وزنه برداری معلولان چیست؟ اعلام کرد: تنها مشکل ما بیماری کرونا است که منتظر هستیم شرایط کشور از این بحران خارج گردد تا ما بتوانیم اردوهای خود را برپا و برنامه هایی که پیش بینی نموده ایم را زودتر عملیاتی کنیم.

رضازاده درباره وزنه برداری بانوان نیز توضیح داد: در سال گذشته مسابقات قهرمانی کشوری وزنه برداری بانوان با حضور 19 استان برگزار گردید و تیم خوبی در این زمینه شناسایی شده است. هدف ما بر این است که بتوانیم وزنه برداری بانوان را نیز گسترش دهیم تا بتواند در مسابقات پارآسیایی و جهانی رقابت داشته باشند. در حال حاضر مشکل اصلی زنان لباس آن ها هست که امیدوارم با همکاری فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک مشکل لباس آن ها نیز به زودی مرتفع گردد تا شرایط حضورشان در مسابقات برون مرزی فراهم گردد.

او در انتها در پاسخ به این پرسش که آیا شناختی از وزنه برداری معلولان داشتید؟ اعلام کرد: نسبت به این رشته بیگانه نیستم و همگامی که تمرینات آن ها در ورزشگاه آزادی برگزار می شد از نزدیک نظاره گر تمرینات آنها بودم. من شناخت خوبی نسبت به این رشته دارم و معتقدم هیچ فرقی بین رشته وزنه برداری معلولان و افراد سالم از نظر وزن ها وجود ندارد و سعی خواهم کرد در جهت پیشرفت این رشته و ارتقای مدال های آن ها از تمام تجربیاتم استفاده کنم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2008

به "رضازاده: هدفم یاری به وزنه برداری معلولان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضازاده: هدفم یاری به وزنه برداری معلولان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید