ساده ترین راه از بین بردن چربی شکم

به گزارش مجله بای بلاگ، اگر برای حذف چربی شکم خود مصمم هستید، صبحانه وعده خوبی برای آغاز است. پس روز خود را با یک صبحانه سالم برای کاهش وزن آغاز کنید.

ساده ترین راه از بین بردن چربی شکم

به گزارش همشهری و به نقل از نشریه بریتانیایی سان، ما معمولا از روی عادت هر روز صبحانه یکسانی می خوریم؛ شاید نان و پنیر همراه با مربا و کره با چای. اگر برای حذف چربی شکم خود مصمم هستید، صبحانه وعده خوبی برای آغاز است. پس روز خود را با یک صبحانه سالم برای کاهش وزن آغاز کنید.

حمص

حمص یک منبع غنی از پروتئین و فیبر گیاهی است که هر دو برای کاهش وزن بسیار مهم هستند. از آنجا که حمص از نخود ساخته شده است، حاوی تمام اسید آمینه های ضروری (لوسین، ایزولوسین، والین، فنیل آلانین، ترئونین، متیونین، تریپتوفان و لیزین) است که آن را به یک منبع کامل پروتئین تبدیل می نماید.

یک وعده 100 گرمی حمص حاوی 7 تا 8 گرم پروتئین و 226 کالری است. با یک تکه نان تست سبوس دار که حاوی حداکثر 5 گرم پروتئین در هر برش (131 کالری) است و با ترکیباتی مانند گوجه فرنگی و سرکه بالزامیک یا به همراه گوجه فرنگی، زیتون و کمی لیمو، از حمص لذت ببرید.

پنیر کاتیج

پنیر کاتیج سرشار از پروتئین و حاوی کازئین است؛ پروتئینی که به عضله سازی یاری می نماید. این نوع پنیر کالری نسبتا کمی دارد. یک وعده 100 گرمی آن حاوی 11.3 گرم پروتئین و تنها 160 کالری است. می توانید طعم شور آن را با عسل، میوه هایی مانند هلو یا انواع توت ها ترکیب کنید یا آن را همراه مقداری جو یا گرانولا مصرف کنید.

لوبیا

انواع لوبیا حاوی پروتئین گیاهی و فیبر هستند که هر دو برای کاهش وزن مفیدند. به طور کلی گنجاندن حبوبات در رژیم غذایی ممکن است به تعادل سطح قند خون یاری کند (و به نوبه خود هوس قند را از بین ببرد).

نصف قوطی لوبیا حاوی 10 گرم پروتئین و فقط 160 کالری است. اما مراقب محتوای قند موجود در لوبیای کنسرو شده در سوپرمارکت باشید. به سراغ کنسرو های کم شکر بروید، یا در برترین حالت، خودتان در خانه لوبیا بپزید.

کینوا

برای سرو کربوهیدرات در صبح، کینوا را بخورید. کینوا یک منبع پروتئین کامل است و به علت فوایدش، به وسیله سازمان ملل به عنوان یک ابر محصول غذایی معرفی شده است: سرشار از فیبر غذایی، فسفر، منیزیم و آهن. کینوا سرشار از فیبر است و مصرف آن می تواند به کاهش وزن یاری کند. بعلاوه شاخص گلیسمی پایینی دارد، به این معنی که باعث افزایش سطح قند خون نمی گردد.

آووکادو

خوردن آووکادو دو بار در هفته ممکن است به بهبود سلامت قلب شما یاری کند و خطر حمله قلبی را کاهش دهد. اما بعلاوه در تعدادی از مطالعات نشان داده شده است که مصرف آن باعث کاهش وزن و کاهش چربی احشایی می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 7 مرداد 1401 بروزرسانی: 7 مرداد 1401 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8794

به "ساده ترین راه از بین بردن چربی شکم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساده ترین راه از بین بردن چربی شکم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید