سامسونگ به حفظ محیط زیست یاری می نماید

به گزارش مجله بای بلاگ، زمانی که صحبت از شارژر موبایل می گردد بیشتر کاربران به سرعت شارژ و راحتی استفاده کردن از آن فکر می نمایند و بازدهی انرژی اهمیت چندانی ندارد. سامسونگ به منظور تمایز از رقبا و اهمیت بیشتر به محیط زیست، شارژر USB-C موبایل هایش را با بازدهی انرژی بالا و اتلاف برق پایین فراوری می نماید.

سامسونگ به حفظ محیط زیست یاری می نماید

سامسونگ معتقد است ایجاد تغییراتی کوچک در ساختار شارژرها مزایایی قابل توجه را برای محیط زیست به دنبال دارد. این سازنده کره ای شارژرهایی توسعه داده که حین شارژ باتری و همچنین زمانی که به گوشی وصل نیستند، بازدهی انرژی را حفظ می نمایند. این شارژرها از مواد بازیافتی ساخته شده و در برابر آتش گیری و خطراتی از این دست مصون هستند.

شارژرهای فعلی گوشی های گلکسی پشتیبانی از شارژ سریع 15، 25 و 45 واتی را فراهم نموده و در زمان صرفه جویی می نمایند. این شارژرها گوشی را با بازدهی انرژی بیش از 80 درصد شارژ می نمایند که مطابق با استانداردهای اتحادیه اروپا است. البته زمانی که شارژر به گوشی وصل نیست، همچنان میزان کمی الکتریسیته از پریز مصرف می نماید که یکی از عوامل اتلاف برق به حساب می آید.

سامسونگ با در نظر دریافت این مورد، نرم افزار شارژرها را به گونه ای توسعه داده که آن ها را حین وصل نبودن به گوشی غیرفعال یا اصطلاحاً به خواب برده و به محض وصل شدن به گوشی، شارژر را از خواب بیدار می نماید.

ضایعات پلاستیکی یکی از عظیم ترین معضلات محیط زیست به شمار می فرایند، به همین دلیل سامسونگ از مواد بازیافتی مثل PCM برای فراوری شارژرهای تلفن همراه استفاده نموده که میزان فراوری ترکیبات مضر حین ساخت پلاستیک را کاهش می دهند. سامسونگ مدعی شده برای فراوری شارژرهای موبایل بیش از 5 هزار تن مواد PCM استفاده نموده است.

مهندسان سامسونگ امیدوارند مصرف نمایندگان حین خرید گوشی جدید به امتیاز بازدهی انرژی شارژر نیز توجه نموده و با خرید محصولی که بیشتر دوستدار محیط زیست است، به سبزتر کردن جهان یاری نمایند.

منبع : دیجیاتو

منبع: آی تابناک
انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2604

به "سامسونگ به حفظ محیط زیست یاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ به حفظ محیط زیست یاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید