سایت یونانی: انصاریفرد، پورعلی گنجی و رضاییان، خرید های ناکام پرسپولیس!

به گزارش مجله بای بلاگ، یک سایت یونانی با اشاره به درخواست پرسپولیس برای جذب کریم انصاریفرد، از دیگر بازیکنان مدنظر این باشگاه نظیر رامین رضاییان و مرتضی پورعلی گنجی هم پرده برداشت.

سایت یونانی: انصاریفرد، پورعلی گنجی و رضاییان، خرید های ناکام پرسپولیس!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سایت enwsi یونان فاش کرد که کریم انصاریفرد در آستانه پیوستن به پرسپولیس بوده، اما با پیشنهادی که از سوی تیم آ اِک آتن رسیده، همه چیز تغییر کرده است.

این سایت نوشت: انصاریفرد مدیران باشگاه السیلیه را برای ترک این تیم و پیوستن به تیم سابق خود قانع کرد و یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که این بازیکن را در سال 2012-2103 در اختیار داشت، رویای او را به حقیقت تبدیل می کرد. یک مهاجم برتر مثل کریم انصاریفرد به همراه دیگر بازیکنانی نظیر پورعلی گنجی و رامین رضاییان می توانند پازل یک تیم را برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا تشکیل بدهند.

وقتی پیشنهاد تیم آ اِک آمد، همه چیز تغییر کرد. انصاریفرد فرصت را از دست نداد و به سرعت پاسخ مثبت داد. با اتمام لیگ ستارگان قطر، مهاجم ایرانی آزاد شد. او هنوز هم چیز های زیادی برای اثبات آنچه که در دو سال گذشته برایش رخ نداده است، دارد. تیم آ اِک این فرصت را به انصاریفرد می دهد.

مشخص نیست سایت یونانی به اشتباه نفراتی مثل پورعلی گنجی و رضاییان را بازیکن پرسپولیس دانسته و یا این بازیکنان هم مثل انصاریفرد مدنظر پرسپولیس بوده اند، اما به تیم های دیگر رفته اند. پورعلی گنجی که ارتباط خوبی با گل محمدی دارد، از تیم العربی قطر راهی شنژن چین شد و رامین رضاییان هم از الشحانیه به تیم الدحیل قطر پیوست.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3863

به "سایت یونانی: انصاریفرد، پورعلی گنجی و رضاییان، خرید های ناکام پرسپولیس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایت یونانی: انصاریفرد، پورعلی گنجی و رضاییان، خرید های ناکام پرسپولیس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید