ستارگان مجازی (شنبه 19 اسفند 96)

به گزارش مجله بای بلاگ، گاهی در جامعه اتفاقاتی می افتد که حتی شنیدنش قلب هر انسانی را به درد می آورد. در گذشته خبر های بد کمتری میشنیدیم، اما این روز ها به لطف فضای مجازی خبر های بد به سرعت مخابره شده و در محیط های مختلف مورد بحث و آنالیز قرار می گیرند. ستارگان نیز نقش موثری را در خبررسانی و ایجاد یک فضای نقادانه ایفا میکنند. با ستارگان مجازی امروز، شنبه نوزدهم اسفندماه 1396 در خدمت شما بزرگواران هستیم. با شما بودن، افتخار ماست.

ستارگان مجازی (شنبه 19 اسفند 96)

خلاصه مطالب امروز:

  • راه سرگرم کردن بچه ها در مهمانی های عید
  • قدرت در چیست؟
  • چگونه دفاع کنیم؟
  • اقدام شنیع شهرداری ارومیه!

ستارگان مجازی امروزو با این استوری لیلا اوتادی آغاز میکنیم که در نگاه اول نه ولی در نگاه دوم قسمتی از یه بچه توپولوئه.

توی این عکس هم فلور خانم نظری رو داریم که به همراه دوستاشون، سال جاری بهار دسته جمعی تصمیم دریافت که با وانت برن زیارت و الباقی قضایا. سفرشون بی خطر.

اینجور که مشخصه کنسرت سیامک خان عباسی قراره توی غار علیصدر برگزار بشه. از ویژگی های قابل توجه این کنسرت عدم احتیاج به اکوی صدا در داخل غار و از خطرات آن احتمال ریزش غار در اثر برخورد امواج صوت با دیواره های آن است.

اگه بهاره خانم توی همین شرایطی که الان هستن زبونشونم در بیارن و به چپ و راست تکون بدن، میتونن موجبات سرگرمی بچه های فامیلو توی دید و بازدیدای عید فراهم کنن.

شیث رضایی:

بعضی از ما فکر می نمایند دوام آوردن قویترمان می نماید، اما گاهی قدرت در رها کردن است.

قدرت راسو هم دقیقاً در همین رها کردنه. شیث جان، فقط یه لطفی بکن در اماکن عمومی پرجمعیت قدرت نمایی نکن.

فکر کنم رفتار نسنجیده نماینده سمیرم این بوده که توی سینما و در حین اکران فیلم، قدرت نمایی نموده.

اسکار بی ربط ترین عکس و کپشن هم میرسه به باربد بابایی عزیز. آرزو می کنیم که در سایر مراحل زندگیش هم تا همین اندازه نامرتبط باشه و همواره تمام کوشششو بکنه که قیمه رو بریزه تو ماستا.

امیداواریم که هرچه زودتر چهارشنبه بیاد و مجیدِ بیتابمون، دوباره تابدار بشه.

گشت و گذار ما ایرانیا توی اینستاگرام به تنهایی تونسته یه ده پونزده ثانیه ای سرانه مطالعه رو افزایش بده. چون هر روز یه سری جملات قصار به عنوان سیاهی لشگر، ضمیمه عکسایی میشن که دارن غیرمستقیم نقش اولو بازی میکنن.

از هواپیما که نه، ولی یه بار تو اتوبوس جلو راننده قدرت نمایی کردم با اردنگی پرتم کرد بیرون. اون ایستگاه اولین نفری که پیاده شد، من بودم.

وقتی که کار خاصی تو یه روز انجام ندادی ولی میخوای حتما استوری هم بذاری نتیجه ش میشه این عکس زیبا که جناب صالحی توی اینستاگرامشون گذاشتن. ما هم با گذاشتن این عکس خواستیم تا این حجم از زیبایی رو با شما عزیزان شریک بشیم.

منم یه دکمه خریده بودم ده سال پیش که کُت نداشت. بالاخره این هفته رفتم واسش یه کت خریدم.

ایشون هم جناب پورمخبر هستن که در شرایط امشوشوشه لیپاک لی لی لونه به سر میبرن. دل باید جوون باشه اصلش اینه بقیه اداشو در میارن.

السا فیروز آذر:

روز دفاع من و استادهای فوق العاده من و فضایی، پر از انرژی مثبت، من و دوستان ارزشمندمن و خانواده همراه و همدل من و نمره 19.75

السا فیروز آذرو داریم که در روز دفاعش فانسقه بسته! یه کلاشنیکف هم اگه دنبالش بود، کسی جرات نمیکرد بهش 19.75 بده.

مانی رهنما:

ارادتمند دوستان صفحه

در چه حالید ؟

مانی جان ایستادنش توی عکسا جوریه که انگار گلاب به روتون همین الان یه کار واجب براش پیش اومده ولی توی رودربایستی مونده و وایساده داره عکس میگیره. مانی جان حال ما خوبه، تو هم برو حالتو خوب کن بعد بیا عکس بگیر.

امروز اما خبر درگذشت لوون هفتوان، کارگردان و بازیگر سینما و تئاتر ایران، جامعه هنری کشور را در سوگ فرو برد. ستارگان بسیاری در صفحات اینستاگرام خود درگذشت این هنرمند فرهیخته را تسلیت گفتند و برای بازماندگان آن عزیز، صبر مسئلت کردند. روحش شاد و یادش گرامی.

اما خبر درگذشت لوون هفتوان تنها خبر بد امروز نبود؛

پیرزنی که بر خرابه خانه اش با دو فرزندش که سندروم داون دارند نشسته است. این عکس نیز امروز بسیار در فضای اینستاگرام دست به دست شد و ستارگان بسیاری به آن پرداخته بودند. جزییات این واقعه را سردار آزمون در استوری خود نوشته است.

مهراب قاسم خانی:

آدم دیگه کم کم شک میکنه که اینا جلسه میذارن، میشینن دور هم، میگن کدوم کار کثیف و غیر انسانى مونده که نکردیم؟ بعد مثلاً یهو یکیشون اون وسط میگه آهان، شب عیدى، اونم توى روز مادر، خونه یه مادر و بچه هاى سندروم داونش رو روى سرشون خراب نکردیم. بقیه هم میگن آفرین به این خلاقیت و تشویقش میکنن... وسط جلسه هم یکى میدوه توى سالن و در گوش یکیشون یه چیزى میگه، بعد هم طرف میگه آقایون، آقایون، همین الان خبر رسیده که یه سرى دختر بچه یه جایى رقصیدن. بقیه هم در حالى که به سختى کوشش میکنن که جلوى تحریک شدنشون رو بگیرن، واویلا گویان موضوع رو به دلیل این که قابلیت غیر انسانى بودن بالایى داره، به دستور جلسه اضافه میکنن

پ. ن: باورش سخته که بشه بدون تصمیم گیرى و برنامه ریزى قبلى این همه چیز کرد... چیز... شماره دو

مهراب قاسم خانی با انتشار این پست بی نقص، از خجالت شهرداری ارومیه در اومد.

آناهیتا همتی هم ویران کردن خانه زن بی پناه را کار نامردان خواند.

کمال کامیابی نیا هم با انتشار عکس هایی بیشتر، به توضیح ماوقع این حرکت وقیحانه ماموران شهرداری پرداخت.

عادل جان این حرفا رو ول کن. تو میدونی جمله ای که به ماموران شهرداری ارومیه تو کودکی یاد دادن چی بوده؟ شدیداً برام سوال شده.

زهره فکور شکیبا:

از بچگى بهمون میگفتن:

از کسى نترس،

فقط از خدا بترس...

در حالى که باید میگفتن:

از همه بترس،

فقط از خدا نترس،خدا هیچوقت ادمو تنها نمیزاره،میگذره،میبخشه،و بهت راه درست رو نشون میده

در راستای ترمیم صحبت های خانم فکور، جا داره یادی کنیم از کسایی که نه از خدا میترسن و نه از بنده خدا. اینا هر کاری ازشون میاد حتی خراب کردن خونه یه پیرزن با دوتا بچه بیمار.

باربد بابایی هم گویا هنوز خراب کردن خونه توی ارومیه رو باور ننموده؛

باربد جان این که چیزی نیست. اینجور که محمد نوشته قراره به زودی زندگیمون جیره بندی بشه.

ترین های روز:

بانمک ترین: بانمک ترین امروزو میدیم به عکسی که لیلا اوتادی از یه نوزاد توپولو گذاشته که یکی از حس های خوب جهان رو به آدم منتقل میکنه.

عجیب ترین: عجیب ترین امروز هم سهم سیدعلی صالحیه، بخاطر عکس بی دلیلی که از یه شامپانزه گذاشته.

غمگین ترین: غمگین ترین امروز میرسه به خبر درگذشت لوون هفتوان عزیز. روحش شاد.

بدترین: بدترین امروز تعلق میگیره به خبر خراب نموده خانه پیرزن ارومیه ای. به همین دلیل، زشت ترین امروز رو هم تقدیم میکنیم به ماموران شهرداری ارومیه که دست به این عمل غیر انسانی زدن.

مثل روزهای گذشته، مشتاقانه منتظر شنیدن نظرات شما عزیزان در خصوص این بخش خبری هستیم. تا ستارگان مجازی فردا، حق نگهدارتان.

خیمه نیوز: خیمه نیوز، با  مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه ...

تور تایلند: تور تایلند ارزان قیمت، تور سامویی، تور پوکت، پاتایا، بانکوک، چیانگ مای، کرابی را با ما تجربه کنید.

زرین گراف: زرین گراف: عصر طلایی گرافیک

منبع: setare.com
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5775

به "ستارگان مجازی (شنبه 19 اسفند 96)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستارگان مجازی (شنبه 19 اسفند 96)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید