شکایات از خدمات پستی کم شد

به گزارش مجله بای بلاگ، شرایط شکایت های ثبت شده از خدمات حاکی از آن است که در آبان ماه سال جاری، 79 شکایت ثبت شده که 39.2 درصد شکایات مربوط به پست پیشتاز بوده است.

شکایات از خدمات پستی کم شد

به گزارش خبرنگاران، شکایت های ثبت شده از شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در بازه مهرماه نسبت به شهریورماه سال جاری تغییر چندانی نداشته است و کاربران در صورت نارضایتی از هر یک از خدمات پستی، می توانند به سامانه 195 مراجعه و مورد شکایت خود را اعلام کنند.

در آبان ماه، 79 شکایت ثبت شده که 39.2 درصد شکایات مربوط به پست پیشتاز بوده و در آبان ماه نسبت به مهرماه کاهش داشته است. تعداد شکایات رسیدگی شده در آبان ماه نسبت به مهر ماه 48.6 درصد کاهش داشته، درحالی که تعداد شکایات ثبتی در همین بازه 30.1 درصد کاهش داشته است. با توجه به این آمار می توان نتیجه گرفت عملکرد پست در رسیدگی به شکایات در آبان ماه نسبت به مهر ماه کاهش 18.5درصدی داشته است.

سامانه ثبت و پاسخگوئی به شکایات 195 به منظور افزایش رضایت کاربران و رسیدگی به شکایت های مردمی در حوزه های مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات شامل تلفن ثابت، اینترنت، تلفن همراه، خدمات پستی، تشعشعات و دفاتر پیشخوان راه اندازی شده است.

اداره کل حفاظت از حقوق مصرف کنندگان معاونت امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، گزارش ماهانه سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات مشترکان خدمات ارتباطی (سامانه 195) را تا سرانجام آبان ماه سال جاری منتشر کرده است.

مهم ترین نتایج حاصل از تحلیل داده های استخراج شده حاکی از آن است که در آبان ماه در حوزه خدمات پستی، 79 شکایت ثبت شده که 39.2 درصد شکایات مربوط به پست پیشتاز بوده و در آبان ماه نسبت به مهرماه کاهش داشته است. تعداد شکایات رسیدگی شده در آبان ماه نسبت به مهر ماه 48.6 درصد کاهش داشته، درحالی که تعداد شکایات ثبتی در همین بازه 30.1 درصد کاهش داشته است. با توجه به این آمار می توان نتیجه گرفت عملکرد پست در رسیدگی به شکایات در آبان ماه نسبت به مهر ماه کاهش 18.5 درصدی داشته است.

کاربران سرویس های ارتباطی، فناوری اطلاعات و پستی می توانند با مراجعه به سایت سازمان تنظیم مقررات ارتباطات، تماس با تلفن گویای 195 شکایت های خود را از سرویس های مختلف حوزه ICT ثبت و پیگیری کنند. کاربران در صورت نارضایتی از هر یک از خدمات پستی، می توانند به این سامانه مراجعه و مورد شکایت خود را اعلام کنند و همچنین از شرایط رسیدگی به شکایت خود مطلع شوند.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 193

به "شکایات از خدمات پستی کم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایات از خدمات پستی کم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید