شکایت کمیسیون بهداشت مجلس از روحانی به دستگاه قضا ، رئیس جمهور با تصمیمات غلط کشور را به آتش کشیده است

به گزارش مجله بای بلاگ، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: به دلیل بی مبالاتی دولت در رابطه با بیماری کرونا کمیسیون بهداشت مجلس نامه ای را با مضمون شکایت از رئیس جمهور به رئیس دستگاه قضا ارسال نموده است.

شکایت کمیسیون بهداشت مجلس از روحانی به دستگاه قضا ، رئیس جمهور با تصمیمات غلط کشور را به آتش کشیده است

حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار پارلمانی خبرنگاران، درباره شکایت کمیسیون بهداشت از رئیس جمهور، اظهار کرد: متاسفانه آقای رئیس جمهور در اواخر سال گذشته به توصیه های مسئولان وزارت بهداشت و همچنین خبرگان جامعه پزشکی در رابطه با ایجاد محدودیت ها کرونایی توجهی نداشتند.

وی ادامه داد: تعطیلات عید فرصت مناسبی بود که محدودیت ها ایجاد گردد تا کشور وارد پیک پرخطر چهارم نگردد، اما متاسفانه آقای رئیس جمهور جو زده شده و این محدودیت ها را ایجاد نکرد و اجازه داد این ویروس منحوس آزادانه به هرکجای کشور تردد کند.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه رئیس جمهور با تصمیمات غلط کشور را به آتش کشیده است، گفت: به دلیل بی مبالاتی دولت در رابطه با بیماری کرونا کمیسیون بهداشت مجلس نامه ای را با مضمون شکایت از رئیس جمهور به رئیس دستگاه قضا ارسال نموده است.

شهریاری توضیح داد: در همین رابطه مقرر شده است دستگاه قضا علیه رئیس جمهور اعلام جرم کند، زیرا باید آنالیز گردد که چرا باید چنین اتفاقی در کشور بیفتد و ما شاهد تلفات سنگین کرونایی در کشور باشیم.

وی با بیان اینکه به وسیله کمیسیون اصل نود مجلس، قوه قضاییه و دادستانی کل کشور پیگیر این بی مبالاتی هستیم، گفت: قرار است یک گزارشی در رابطه با بی تدبیری دولت در مدیریت کرونا در کمیسیون بهداشت تهیه گردد و در صحن قرائت شده و بعد از رای گیری جهت پیگیری های لازم به قوه قضاییه ارسال گردد.

متن نامه بدین توضیح است:

adeliasafar.com: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6895

به "شکایت کمیسیون بهداشت مجلس از روحانی به دستگاه قضا ، رئیس جمهور با تصمیمات غلط کشور را به آتش کشیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت کمیسیون بهداشت مجلس از روحانی به دستگاه قضا ، رئیس جمهور با تصمیمات غلط کشور را به آتش کشیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید