صادرات تونل های ضدعفونی کننده به خاورمیانه فراوری شده در پارک علم و فناوری البرز شروع شد

به گزارش مجله بای بلاگ، صادرات تونل های ضدعفونی کننده فراوری شده در یکی از شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری البرز به چند کشور خاورمیانه ای شروع شد.

صادرات تونل های ضدعفونی کننده به خاورمیانه فراوری شده در پارک علم و فناوری البرز شروع شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، تونل و گیت های ضد عفونی نماینده توسط شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری البرز در دو مدل Indoor و Outdoor و همچنین دستگاه های کاور زن اتوماتیک کفش و دستگاه ضدعفونی نماینده اتوماتیم دست فراوری می گردد که می توان از آن جهت ضد عفونی کردن افرادی که قصد ورود و یا خروج از مکان ها و ساختمان ها را دارند بهره برد.

فدوی، مدیر عامل شرکت دانش بنیان اکسون با اشاره به اینکه چند مرحله صادرات این محصولات و دستگاه های فراوریی به کشور های عمان، عراق و کردستان عراق صورت گرفته است گفت: انتظار داریم با حمایت های پارک علم و فناوری البرز و معاونت علمی ریاست جمهوری و رایزنی های فشرده تیم بازاریابی و صادرات این محصولات بزودی نه تنها به کشور های آسای میانه و قفقاز بلکه به کشور های مختلف اروپایی نیز صادر گردد.

فدوی درباره این محصولات شرح داد: فرایند ضد عفونی کردن این گیت ها به شکلی طراحی شده است که زمانی که افراد از آن گذر می نمایند تمامی اندام های آن ها با موارد ضد عفونی نماینده مورد مه پاشی قرار می گیرد که این امر به از بین رفتن آلودگی از سطح بدن افراد می انجامد، همچنین در این دستگاه از سنسور های حرکتی استفاده شده که این امکان را فراهم می نماید که تنها در زمان عبور افراد از این گیت ها فرایند ضد عفونی نمایندگی صورت پذیرد که این خود باعث صرفه جویی در مصرف مواد ضد عفونی نماینده می گردد.

وی اضافه کرد: مخزن 100 لیتری به کار رفته در این تونل ها مداومت کاری آن را برای مه پاشی در تمام مدت روز فراهم می اورد و همچنین کفی های مورد استفاده در این دستگاه ها جاذب های مناسب آب بوده که مه پاشی های که به زمین میرسند را به خوبی جذب می نمایند.

مدیر عامل شرکت دانش بنیان اکسون با اشاره به اینکه تعداد اشتغال مستقیم این شرکت از 12 نفر نزدیک به 30 نفر رسیده است اضافه کرد: انتظار ما این است که تسهیلات گمرگی بیشتری برای تسهیل در امر صادرات محصولات دانش بنیان به شرکت های دانش بنیان و فناور اختصاص یابد تا آن ها بتوانند در این شرایط سخت به رشد صادرات، جهش فراوری و ایجاد اشتغال یاری نمایند.

لازم به ذکر است، شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری البرز در راستای یاری به برطرف احتیاج های داخلی و همچنین توسعه صادرات، ماموریت های نوینی را برای فراوری و صادرات محصولات خود تعریف کرده اند که بازاریابی و صادرات محصولات علاوه بر برطرف احتیاج های داخلی در اولویت آن ها واقع شده است.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3267

به "صادرات تونل های ضدعفونی کننده به خاورمیانه فراوری شده در پارک علم و فناوری البرز شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادرات تونل های ضدعفونی کننده به خاورمیانه فراوری شده در پارک علم و فناوری البرز شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید