صخره قرمز کانیون کجاست؟

به گزارش مجله بای بلاگ، این منطقه با کوه ها، صخره ها، تپه ها و تخته سنگ های زیبا و رؤیایی، منطقه خوبی برای صعود و همچنین پیاده روی است. تخته سنگ ها و صخره های قرمز، خاکستری و زردرنگ، چشم انداز زیبایی به این منطقه بخشیده و چشم انداز زیبایی دارد. برخی از نقاط این منطقه، صاف و هموار و برخی هم ناهموار بوده و برای تماشای بیشتر نقاط، بهتر است که از صخره ها و تخته سنگ ها صعود کرد.

صخره قرمز کانیون کجاست؟

از بالای این صخره ها، شما می توانید چشم انداز زیبایی از محیط اطراف را ببینید. این زنجیره صخره مانند در پهنای بیابان، در برخی منطقه ها هم با انبوهی از درختان سرسبز پوشش دهی شده است. دره های عمیق و باریک، حوضچه ها و آبشارهای زیبا، هرکدام شگفتی هایی طبیعی در این منطقه جادویی هستند. در ادامه مقاله قبلی، به معرفی دیگر نقاط این منطقه می پردازیم. در ادامه با مجله خبرنگاران همراه باشید.

جهت پیاده روی کیستون تِراست

این ناحیه، به صورت مهم ترین بخش زمین شناسی شناخته شده است که برخورد اقیانوس آرام با شمال آمریکا، آن را شکل داده است. جهت پیاده روی در این منطقه حدوداً 2.2 مایل بوده و از صخره های قرمزرنگ تا امواج بزرگ ادامه دارد. پس ازآن، شما با دنبال کردن این خط الراس و حتی فراتر از آن، تقریباً به خاتمه این جهت می رسید. در این منطقه، تپه ها با شیب 360 درجه و در جهت مخالف یکدیگر قرار دارند. هرچند، محوری ترین بخش زمین شناسی در این منطقه، در ناحیه کیستون بوده و از دیگر نقاط چشمگیرتر است، اما باید گفت که مدام در حال تغییر و تحول زمین شناسی است. ازلحاظ تکنیکی، می توان گفت که پیاده روی در این منطقه، آسان بوده و تقریباً هیچ جهت صعب العبوری پیش روی شما قرار ندارد؛ اما برخی از جهتها هم حدود 400 فوت دارای ارتفاع هستند. این جهت زیبا، از صخره های سفیدرنگ شروع می شود.

جهت پیاده روی صخره سفید ویلو اسپرینگ

جهت صخره سفید ویلو اسپرینگ، با گستردگی حدود 4.4 مایل، ترکیبی از چشم انداز ها و منطقه های با پوشش دهی درختان کاج، درختان صحرایی، کوهی و کاکتوس است و حتی می توان گفت در صورت خوش شانس بودن، می توانید در برخی از نقاط این منطقه، شاهد حیات وحش هم باشید. حیات وحشی با صعود زیبای بزهای کوهی بر روی صخره ها که بسیار دیدنی هستند. شما می توانید به منظور استفاده بیشتر از طبیعت حتی در این منطقه تا شش مایل پیاده روی کنید.

در فصل بهار، با پیاده روی در این منطقه شاهد انواع درختان سرسبز و صخره های سفید رنگ هستید. در ادامه جهت و بخش خاکی جاده، یا در واقع در خلاف جهت، می توانید شاهد تپه سنگ ها و جنگلی از درختان صنوبر و کاج باشید. این منطقه حس عجیبی در شما به وجود می آورد و احساس می کنید که همانند قبایل قدیمی به گردش در نقاط دورافتاده آمده اید. شما می توانید علاوه بر پیاده روی در جهتهای هموار، از بخش های مرتفع تر هم صعود کنید و یا اینکه جهت قبلی را ادامه دهید.

این منطقه خوبی برای پیک نیک و لذت بردن از طبیعت است. گویی که از سرزمین باستانی به دوران تمدن و شهرنشینی بازگشته اید؛ و درنهایت، در خاتمهی جهت به یک جاده خاکی قدیمی می رسید که دارای صخره های سفید رنگ است. این جهت برای پیاده روی آسان است. مگر اینکه شما بخواهید اندازه بیشتری پیاده روی کنید. شما می توانید این پیاده روی را از صخره های سفیدرنگ شروع کرده و تا منطقه پارکینگ خاتمه دهید.

جهت پیاده روی تروتل هد پیک

با صعود از این منطقه، زمانی که بر فراز صخره ها، به تماشای چشم انداز اطراف نشسته اید، حس خوبی تمام وجود شما را فرامی گیرد… منطقه ای که دارای چشم انداز ای فراتر از یک پارک طبیعی بوده و تا آن سوی لاس وگاس امتداد دارد. این جهت حدود 5 مایل جهت پیاده روی و تقریباً چیزی حدود 2000 فوت ارتفاع دارد.

برای عبور از برخی منطقه ها هم، بهتر است احتیاط و تلاش بیشتری کرد زیرا ناهمواری هایی در جهت وجود دارد. البته بخشی از این جهت ممکن است برای بچه ها هم مناسب باشد اما در همه نقاط به این گونه نیست. اگر شما در اولین تجربه کوهنوردی خود هستید، باید گفت این منطقه، یکی از بهترین تجارب زندگی را برای شما به ارمغان می آورد.

دنباله شاخ و برگ درختان و سنگ ماسه های معدنی در این منطقه به وفور مشاهده می شود. پس از عبور از خندق ها، بالا رفتن از ماسه سنگ ها و نقطه اتصال Y شکل، جهتی تا قله مشاهده می شود. شما می توانید باکمی برنامه ریزی مناسب، باظرافت خاصی از دیگر گذرگاه های این منطقه به خوبی عبور کنید.

خاتمه بخش دوم

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8161

به "صخره قرمز کانیون کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صخره قرمز کانیون کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید