صدور مجوز از سرگیری تمرینات برای 4 تیم ایتالیایی

به گزارش مجله بای بلاگ، با کاهش فرایند ابتلا به ویروس کرونا، 4 تیم از 20 تیم حاضر در سری A برای از سر دریافت تمرینات شان در روز های آینده مجوز دریافت کردند.

صدور مجوز از سرگیری تمرینات برای 4 تیم ایتالیایی

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، فرماندار منطقه امیلیا رومانیای ایتالیا به 4 تیم این منطقه شامل بولونیا، پارما، اسپال و ساسولو اجازه داد که تمرینات شان را از سه روز دیگر از سر بگیرند.

با کاهش آمار ابتلا شهروندان ایتالیایی به کرونا و مرگ و میرهای ناشی از آن، دولت ایتالیا فاز دوم مبارزه با این بیماری را از سه روز دیگر با کاهش محدودیت ها و سختگیری ها شروع می نماید و به همین دلیل به شهروندان اجازه داده می گردد که به صورت فردی در پارک های محلی ورزش نمایند.

نکته عجیب درباره تصمیم دولت ایتالیا آن است که ورزشکاران ورزش های گروهی مانند فوتبال نمی توانند از سه روز دیگر به زمین تمرینی شان بروند و در آنجا به صورت انفرادی تمرین نمایند. به این دسته از ورزشکاران گفته شده که باید تا تاریخ 18 می (29 اردیبهشت) صبر نمایند. این تصمیم دولت اعتراض و تعجب باشگاه ها را درپی داشته است.

در این میان اما فرماندار منطقه امیلیا رومانیا به تیم های این منطقه اجازه داده همزمان با شهروندان عادی آنها هم تمریناتش را از سر بگیرند. این در شرایطی است که وینچنزو اسپادافورا، وزیر ورزش ایتالیا چندی پیش به مسئولان فوتبال این کشور هشدار داده بود در صورتی احتیاط ننمایند و موارد بهداشتی و امنیتی را نادیده بگیرند، دستور نیمه تمام ماندن این فصل سری A صادر خواهد شد.

فرماندار منطقه امیلیا رومانیا مجوز تمرینات به باشگاه را مشروط به انفرادی بودن آنها و برگزاری پشت درهای بسته و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از هرگونه تجمع صادر نموده است.

منطقه امیلیا دومین آمار بالای مرگ و میر مبتلایان به کرونا را پس از منطقه لومباردی دارد اما از نظر تعداد موارد ابتلا به این ویروس، در حال حاضر پس از دو منطقه لومباردی و پیدمونت سوم است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1908

به "صدور مجوز از سرگیری تمرینات برای 4 تیم ایتالیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور مجوز از سرگیری تمرینات برای 4 تیم ایتالیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید