طهرانچی: یک سوم کلاس ها و امتحانات دانشگاه آزاد حضوری است

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس دانشگاه آزاد گفت :با وجود انجام واکسیناسیون کرونا برای دانشجویان تا اواسط آبان بین 8 تا 12 جلسه از کلاس ها مجازی و دو هفته پس از تزریق دُز دوم دانشجویان بقیه کلاس ها و امتحانات این ترم حتما به صورت حضوری برگزار می گردد.

طهرانچی: یک سوم کلاس ها و امتحانات دانشگاه آزاد حضوری است

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، دکتر محمدمهدی طهرانچی در حاشیه مراسم شروع سال تحصیلی نو در جمع خبرنگاران اضافه نمود: واکسیناسیون استادان و کارمندان دانشگاه ها و معلمان به اتمام رسیده است و همگی دُز دوم را دریافت نموده اند و واکسیناسیون دانشجو ها هم از هفته گذشته شروع شده است و با جدیت دنبال می گردد، زیرا برای ورود آنان به دانشگاه باید هر دو دز را دریافت نمایند.

وی با تاکید بر اینکه با احتساب چند هفته میان دز اول و دز دوم، پیش بینی می گردد تا اواسط آبان واکسیناسیون دانشجویان هم به انتها برسد گفت: پیش بینی می گردد که بین 8 تا 12 هفته از 16 هفته سال تحصیلی نو به صورت مجازی باشد و مابقی به شکل حضوری ادامه پیدا کند بعلاوه دانشجو ها برای ورود حضوری باید کارت واکسن داشته باشند.

رئیس دانشگاه آزاداضافه نمود: دانشجویان پزشکی به خاطر آنکه از هفته ها قبل واکسینه شده بودند تمام کلاس هایشان را به صورت حضوری شرکت می نمایند و دانشجو های کارشناسی که پیشتر با فضای دانشگاه و آموزش حضوری آشنا شدند، زودتر از دانشجویان کاردانی سر کلاس حضور پیدا خواهند کرد.

آقای طهرانچی تاکید نمود:امتحانات این ترم حتما به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد درباره نحوه دریافت وام دانشجویی گفت: سال جاری برای شهریه ثابت دانشجو ها هیچ وامی تعلق نمی گیرد، اما برای شهریه متغیر حتما وام دانشجویی پرداخت خواهیم کرد که برای نودانشجویان رقم وام نسبت به سال گذشته افزایش پیدا نموده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 مهر 1400 بروزرسانی: 5 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8404

به "طهرانچی: یک سوم کلاس ها و امتحانات دانشگاه آزاد حضوری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طهرانچی: یک سوم کلاس ها و امتحانات دانشگاه آزاد حضوری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید