غارت مغازه ها در بروکسل پس از تظاهرات ضد نژادپرستی

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرگزاری آناتولی با اشاره به تجمع اعتراضی در بروکسل پایتخت بلژیک از حمله به بعضی مغازه ها و غارت آنها در خلال این اعتراضات خبر داده است.

غارت مغازه ها در بروکسل پس از تظاهرات ضد نژادپرستی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، در ادامه اعتراضات جهانی به قتل نژادپرستان جورج فلوید شهروند سیاه پوست آمریکایی، دهها هزار نفر برای دومین روز پیاپی در بلژیک تجمع اعتراضی برپا کردند.

روز شنبه هزاران نفر در شهر لی بلژیک علیه نژادپرستی و در حمایت از سیاهپوستان تظاهرات کردند. در روز یک شنبه دهها هزار نفر در بروکسل پایتخت این کشور در میدان اصلی این شهر گردهم آمدند.

این تظاهراتها در حالی برگزار گشت که دولت بلژیک به دلیل شیوع ویروس کرونا هرگونه تجمع گسترده در این کشور را ممنوع اعلام نموده است.

خبرگزاری آناتولی ترکیه گزارش داد، به دنبال برگزاری تظاهرات در اعتراض به قتل جورج فلوید در بروکسل پایتخت بلژیک، گروهی دست به غارت مغازه های لوکس در این شهر زدند.

در پی تظاهراتی که با شرکت 10 هزار نفر برگزار گشت، بعضی افراد که ماسک بر صورت زده بودند، شیشه های مغازه های واقع درخیابان لوئیز را شکستند.

بسیاری از شهرهای اروپایی طی روزهای گذشته شاهد برگزاری تجمعات اعتراض آمیز در واکنش به قتل فلوید به دست پلیس سفیدپوست آمریکایی بودند.

م

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2516

به "غارت مغازه ها در بروکسل پس از تظاهرات ضد نژادپرستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غارت مغازه ها در بروکسل پس از تظاهرات ضد نژادپرستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید