فرنام خودرو انتخابی درست و مطمئن برای خرید قسطی خودرو

به گزارش مجله بای بلاگ، رپرتاژآگهی - فروش اقساطی خودرو، عبارت پر جستجویی است که این روزها شمار زیادی از افراد جامعه سراغ آن می فرایند. بعضی ها تخصصی تر اقدام به جستجو می نمایند و به دنبال کسب اطلاعات درباره عباراتی مانند فروش اقساطی تیبا پلاس، فروش اقساطی جک، فروش اقساطی ساینا و … هستند. طبیعی است که با وجود بالا رفتن قیمت ها، مسائل معیشتی و مالی و ضررهایی که کرونا به کسب و کارهای متعدد وارد آورده، قدرت خرید مردم کم گردد و خرید اقساطی هواداران بسیاری پیدا نموده باشد.

فرنام خودرو انتخابی درست و مطمئن برای خرید قسطی خودرو

در این میان کسانی که در پی خرید خودرو هستند و به دنبال راهی برای یافتن طرح های فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا می گردند، به سرچ در گوگل و سایر موتورهای جستجوگر روی می آروند تا بتوانند راهی مطمئن برای خریدی مالی در بازار خودرو بیابند. البته ممکن است شما مخاطب گرامی این مقاله هم یکی از همین افراد باشید و از راه جستجوی چنین عبارت هایی به این صفحه هدایت شده باشید.

پیشنهاد می کنیم با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا ضمن آنالیز نکات مهمی درباره چگونگی استفاده از طرح های فروش اقساطی خودرو، مرجعی مطمئن و قابل اعتماد برای خرید اقساطی خودرو را هم به شما معرفی کنیم. در روزگار ناسازگاری کارخانه های فراوری نماینده خودرو و طرح های عجیب و غریبشان، در این مطلب کوشش کردیم تا درباره فروش اقساطی سایپا و ایران خودرو نیز مطالبی ذکر کنیم.

خرید اقساطی خودرو ؛ از کجا؟

متاسفانه مدتی است که کارخانه ها، فروش اقساطی خودرو را از دستور کار خارج نموده اند و دیگر تمایل ندارند خودروهایشان را به صورت قسطی به مردم بفروشند. پر واضح است که تا وقتی این حجم از تقاضا برای خرید خودرو از سوی مردم وجود دارد، کارخانه ها فرصت نقد را رها نمی نمایند. از طرفی اختلاف قیمت بین فروش بازار و کارخانه هم مردم را وسوسه می نماید تا مازاد بر احتیاج در طرح های فروش فوق العاده ثبت نام نمایند تا بر سرمایه شان اضافه نمایند. خلاصه اینکه فردی که تقاضای خرید خودرو دارد به این راحتی نمی تواند به وسیله گزینه خرید از کارخانه به خودروی مدنظرش برسد و ناچار است برای یک خرید مالی راه های دیگری را جستجو کند.

در این شرایط خرید از شرکت های لیزینگی هم چندان توصیه نمی گردد، چرا که تجربه بدعهدی این شرکت های تازه کار و بدسابقه آنقدر ناراحت نماینده است که بهتر است عطای این شیوه را به لقایش ببخشیم. باید چاره کار را جای دیگری جستجو کنیم، باید سراغ مجموعه های باتجربه و خوشنام و خوش سابقه رفت تا اسیر بدعهدی نشد.

خوشبختانه در این میان بعضی مجموعه ها -نظیر فرنام خودرو- پا به میدان گذاشتند و ماحصل سال ها حضور در بازار خودرو را به کارزار فروش اقساطی خودرو آورده اند تا تقاضای به حق مردم سراسر کشور برآورده گردد. اما سوال اینجاست که وجه تمایز چنین مجموعه هایی با شرکت های لیزینگی در کجاست و چه ویژگی آنها را به معامله گری قابل اعتماد بدل می نماید؟

نکات مهم در خرید اقساطی خودرو

دو تعهد مهم در امر فروش اقساطی خودرو باید وجود داشته باشد، تا خیال خریدار را راحت کند. اول اینکه شرکت باید متعهد گردد که خودرو را به صورت فوری و آنی تحویل دهد و بین پرداخت پیش قسط و تحویل خودرو خریدار را معطل خود نکند. تعهد مهم دیگر و البته شاید مهم تر از تعهد اول، مربوط به سند خودروی خریداری شده است. خریدار باید برای وجهی که پرداخت می نماید و خودرویی که تحویل می گیرد، سند به نامش گردد. اگر مجموعه ای تعهد داد که سند خودرو را به نام شما بزند آنگاه این مجموعه قطعا قابل اطمینان خواهد بود.

فروش اقساطی ایران خودرو؛ مطمئن و در دسترس

ایران خودرو تقریبا قدیمی ترین و عظیمترین خودروساز ایرانی است. شمار زیادی از خودروهای موجود در کوچه و خیابان و جاده های ایران، از محصولات ایران خودرو هستند. همین گستردگی هم باعث در دسترس بودن خدمات پس از فروش و آسانی تعمیرات احتمالی خودروهای این کارخانه خواهد بود.

تا چندی پیش طرح فروش اقساطی ایران خودرو از سوی این کارخانه اجرا می شد، اما حالا این مجموعه های مورد اطمینانی مثل فرنام خودرو هستند که این طرح را اجرا می نمایند. خرید انواع محصولات این کارخانه در طرح فروش اقساطی ایران خودرو هم اکنون ممکن است.

فروش اقساطی سایپا ؛ راهی هموار برای خرید خودرو

در کنار ایران خودرو، سایپا دیگر خودروساز عظیم ایرانی است که محصولاتی میان رده و مالی و البته نسبتا قابل قبول فراوری می نماید. حال در این میان اگر راهی برای خرید مالی و مقرون به صرفه محصولات این کارخانه وجود داشته باشد، واقعا برای شمار زیادی از متقاضیان خرید خودرو بسیار خبر خشنود نماینده ای است.

ما در این قسمت می خواهیم این خبر خشنود نماینده را برای شما بازگو کنیم؛ چرا که هم اکنون امکان خرید از طرح فروش اقساطی سایپا به وسیله فرنام خودرو فراهم شده است. فرنام خودرو در کنار محصولات ایران خودرو، محصولات مختلفی از سایپا را هم عرضه می نماید و طرح های متنوعی برای فروش اقساطی تیبا پلاس و ساینا و کوییک هم دارد. در ادامه توضیحات بیشتری درباره این مجموعه ذکر خواهد شد.

فرنام خودرو انتخابی درست و مطمئن برای خرید قسطی خودرو

فرنام خودرو از دیرباز در بازار خودرو فعال بوده و تجربه و سابقه خوبی در زمینه فروش خودرو دارد، به هرحال سابقه ای که ذره ذره و روز به روز جمع شده می تواند پشتوانه مهمی برای عمل به تعهدات و اجرای بی نقص طرح های فروش اقساطی خودرو باشد.

در واقع همین فاکتور هم باعث می گردد که فرنام خودرو برای تمامی خودروهایی که به صورت قسطی می فروشد، هر دو تعهد ذکر شده در این مقاله را اجرا کند، یعنی هم خودرو را فوری تحویل دهد و هم اصل سند خودرو را به نام مشتری بزند.

فرنام خودرو طرح های متنوعی برای فروش اقساطی ایران خودرو و فروش اقساطی سایپا دارد، اما این همه ماجرا نیست. چرا که فرنام خودرو محصولات گروه بهمن موتور، کرمان موتور و دیگر فعالان بازار خودروی ایران را در طرح های متنوع فروش اقساطی خودرو عرضه می نماید. لازم به ذکر است فرنام خودرو علاوه بر فروش اقساطی تیبا پلاس، ساینا، پژو و سایر خودروهای پر هوادار ایرانی، امکان فروش اقساطی خودروهای خارجی را نیز فراهم نموده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر شما می توانید با مراجعه به سایت مجموعه فرنام خودرو با این طرح ها آشنا شوید و به وسیله ارتباط با کارشناسان و متخصصان پشتیبانی این مجموعه هرگونه سوال و ابهام در این زمینه را بر طرف کنید.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 10 تیر 1400 بروزرسانی: 10 تیر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7469

به "فرنام خودرو انتخابی درست و مطمئن برای خرید قسطی خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرنام خودرو انتخابی درست و مطمئن برای خرید قسطی خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید