فروش 2200 میلیونی در نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی و سوغات استان سمنان

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران/سمنان سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: دو هزار و 200 میلیون ریال تولیدات صنایع دستی در دومین نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی و سوغات استان سمنان به فروش رسید.

فروش 2200 میلیونی در نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی و سوغات استان سمنان

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان، همایون جورابلو اظهار کرد اضافه کرد: با توجه به استقبال مردمی از دومین نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی و سوغات استان سمنان، این نمایشگاه به مدت دو روز تمدید شد و تولیدات هنرمندان صنایع دستی نیز به خوبی فروش رفت.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه از چهارم تا پانزدهم آذر ماه در سمنان برگزار گردید، گفت: 36 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند.

جورابلو اضافه کرد: این نمایشگاه با حضور هنرمندان صنایع دستی استان های تهران، البرز، گلستان، مازندران، خراسان رضوی، قم، زنجان، همدان، کرمان، اصفهان، گیلان، آذربایجان غربی و سمنان برگزار گردید.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی هنر هنرمندان صنایع دستی و فراهم کردن زمینه فروش تولیدات صنایع دستی و آشنایی هر چه بیشتر مردم با هنر صنایع دستی بیان کرد.

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت:استقبال عمومی از خرید محصولات صنایع دستی، زمینه ساز ایجاد امید و انگیزه در هنرمندان و افزایش خلاقیت و کیفیت در تولیدات صنایع دستی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 11

به "فروش 2200 میلیونی در نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی و سوغات استان سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش 2200 میلیونی در نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی و سوغات استان سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید