محمدزاده: بازی با صنعت نفت یک طرفه بود، ذوب آهن قطعاً در لیگ می ماند

به گزارش مجله بای بلاگ، گروه استان ها- مدافع تیم فوتبال ذوب آهن گفت: دیدار با صنعت نفت می توانست با گل های بیشتری به سود ما به پایان برسد، تقریباً موقعیت خاصی به حریف ندادیم و بازی کاملاً یک طرفه بود.

محمدزاده: بازی با صنعت نفت یک طرفه بود، ذوب آهن قطعاً در لیگ می ماند

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، وحید محمدزاده پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر صنعت نفت آبادان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، در جمع خبرنگاران گفت: دیدار با صنعت نفت بازی حساسی برای ما بود و به 3 امتیاز آن خیلی نیاز داشتیم. 10 روز تمرین پرفشار و خوب را پشت سر گذاشته بودیم که نتیجه آن را در بازی امروز دیدیم.

وی افزود: خیلی خوب بازی کردیم و این مسابقه می توانست با گل های بیشتری به سود ما به خاتمه برسد. تقریباً موقعیت خاصی به حریف ندادیم و بازی یک طرفه بود. استحقاق این برد را داشتیم و خدا را شکر می کنم که 3 امتیاز این بازی را کسب کردیم.

مدافع تیم فوتبال ذوب آهن در پاسخ به اینکه چرا تیمش اینقدر موقعیت از دست می دهد، گفت: فکر می کنم ذوب آهن در بیش از 50 سال حضور در فوتبال ایران تا به حال تنها یکی دو بار حضور در چنین رتبه ای در جدول را تجربه کرده باشد. فشار روی بازیکنان زیاد است و امروز چند بازیکن جوان برای ما بازی کردند. در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم اما مهم 3 امتیاز بازی بود که به آن رسیدیم. استفاده از فرصت های گلزنی نیاز به تمرین زیاد دارد و تمرینات زیادی برای گلزنی انجام داده ایم و ان شاءالله در بازی های بعدی بتوانیم به خوبی از موقعیت های خود استفاده کنیم.

محمدزاده درباره سال 1400 افزود: سال 1400 را برای ذوب آهن خوب می بینم. تحولات ماه های گذشته مانند آمدن آقای فریدونی و آقای حسینی باعث شده عملکرد بهتری از ذوب آهن ببینیم. قطعاً ذوب آهن امسال در لیگ باقی می ماند و جایگاه بهتری کسب می کنیم و از فصل آینده برای قهرمانی و کسب سهمیه آسیا می جنگیم.

165، ف

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6831

به "محمدزاده: بازی با صنعت نفت یک طرفه بود، ذوب آهن قطعاً در لیگ می ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدزاده: بازی با صنعت نفت یک طرفه بود، ذوب آهن قطعاً در لیگ می ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید