محمدنژاد: فدراسیون و اداره کل انتخابات مازندران را مهندسی کردند، عسکری: مهندسی انتخابات نداریم

به گزارش مجله بای بلاگ، کاندیدای ریاست هیات کشتی مازندران مدعی شد، فدراسیون کشتی با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان و استانداری مازندران، انتخابات هیات کشتی این استان را مهندسی کرد.

محمدنژاد: فدراسیون و اداره کل انتخابات مازندران را مهندسی کردند، عسکری: مهندسی انتخابات نداریم

به گزارش خبرنگاران، حمید محمدنژاد که مهمان تلفنی برنامه دایره طلایی بود، با تاکید بر اینکه فدراسیون کشتی، اداره کل ورزش و جوانان مازندران و استاندار این استان، انتخابات هیات کشتی مازندران را مهندسی کردند، اظهار کرد: فارغ از هر حرف و حدیثی باید بگویم عسکری محمدیان عظیم ورزش مازندران است و احترامش واجب، ریاست هیئت را به او تبریک می گویم. در چند آسیایی به عنوان شاگرد در خدمت او بودم.

وی که پیش از این گفته بود انتخابات هیئت کشتی مازندران مهندسی شده است، ادامه داد: وقتی قرار شد به دعوت پیشکسوتان در انتخابات شرکت کنم، همه هم و غم خودم را برای انتخابات گذاشتم تا با برنامه ریزی درست کار پیش برود. از آن طرف یک خواسته از مسئولان داشتم، از سوی دوستان مشترک مان، نماینده بابل و استاندار چندین بار با دبیر تماس گرفتند که در جهت مهندسی کردن انتخابات نباشید ولی متاسفانه دو روز قبل از مجمع که به فدراسیون رفتم و آنجا فهمیدم که دوستان کاملا درصدد مهندسی انتخابات هستند و پیشنهاد دادند من کنار بکشم که همانجا به دبیر هم گفتم من به هیچ وجه کنار نمی کشم. در روز انتخابات مازندران، نیامدن دبیر به مجمع توهین به کشتی مازندران و به همین دلیل بود و سیدجلال عسگری کار را تمام کرد. مربیان استان که همراه محمدیان بودند تک تک اعضای مجمع را به اتاق مدیرکل بردند و به آن ها گفته شد به محمدیان رای بدهند.

محمدنژاد در پاسخ به این سوال که اگر انتخابات مهندسی بود چرا آرا اینقدر نزدیک بود؟، تاکید نمود: از زمانی که انتخابات استارت خورد، اولین مجمعی که به انجام رسید، مجمع انتخابات هیئت های کشتی شهرستان ها برای عضویت در مجمع بود آنجا من رای اول را آوردم، پس کشتی استان به من اعتقاد داشت و نگاه هم این بود که این بار مدیریت کشتی استان از مرکزیت استان خارج گردد اما نمی دانم دلیلش چه بود که دبیر، استاندار و مدیرکل به این نتیجه رسیدند، که باز هم رئیسی از مرکز استان مسئولیت هیئت را برعهده بگیرد.

وی در خصوص اینکه گفته می گردد اگر وی از ریاست هیئت کشتی بابل هم کناره گیری کند، این شائبه پیش خواهد آمد که صرفا به خاطر ریاست هیئت در کنار کشتی بوده، اظهار داشت: با توجه به شرایط سنی ام، سال ها به عنوان رئیس هیئت شهرستان در خدمت کشتی بودم. ما متعلق به کشتی هستیم و هرجا هستیم دل مان برای کشتی می تپد. اما مدیرکل و دبیر باید جوابگو باشند، من خودم شاهد این بودم که یک ساعت قبل از مجمع تک تک اعضا را به اتاق مدیرکل بردند و خواستند به عسکری محمدیان رای بدهند. اصلا بحثم محمدیان نیست، اما باید انتخابات عادلانه برگزار می شد.

به گزارش خبرنگاران، سید جلال عسگری دبیر فدراسیون کشتی نیز با بی اساس خواندن این اتهامات، گفت: هر انتخاباتی برد و باخت دارد و من نمی دانم این واژه مهندسی را از کجا آورده اند؟ ما در ورزش اصلا مهندسی انتخابات نداریم چرا که در جامعه ای که شایسته سالاری حاکم است، مهندسی انتخابات معنا ندارد. اینکه عنوان شد بنده با اعضای مجمع جلسه گذاشتم اصلا درست نیست و از این خبرها نبود. جای تعجب است چرا این حرف ها عنوان می گردد.

وی درباره علت نیامدن دبیر به انتخابات این استان، گفت: ریاست فدراسیون از مدت ها قبل هماهنگی های لازم را برای برگزاری جلسات با ارگان های دیگر برنامه ریزی می نماید و نیامدن دبیر به مجمع نشان دهنده کم اهمیت بودن کشتی استان مازندران نیست. نباید با مطرح کردن موارد نادرست دنبال اغواگری و فرصت طلبی باشیم.

به گزارش خبرنگاران، عسکری محمدیان نیز در واکنش به این موضوع گفت: از یک نفر هم نخواستم به من رای بدهد بلکه فقط برنامه هایم را اعلام کردم.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

banima.ir: بانیما | مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

kurdeblog.ir: وبلاگ سرگرمی و بازی، مجله سرگرمی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2952

به "محمدنژاد: فدراسیون و اداره کل انتخابات مازندران را مهندسی کردند، عسکری: مهندسی انتخابات نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدنژاد: فدراسیون و اداره کل انتخابات مازندران را مهندسی کردند، عسکری: مهندسی انتخابات نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید