مراجعه به پمپ بنزین ها به ساعت شروع منع تردد موکول نشود

به گزارش مجله بای بلاگ، انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فرآورده های نفتی کشور طی اطلاعیه ای گفت: مردم مراجعه به جایگاه ها جهت سوخت گیری را به ساعت شروع منع تردد موکول نکنند.

مراجعه به پمپ بنزین ها به ساعت شروع منع تردد موکول نشود

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فرآورده های نفتی کشور طی اطلاعیه ای خاطرنشان کرد که مردم مراجعه به جایگاه ها جهت سوخت گیری را به ساعت آغاز منع تردد موکول نکنند. متن اطلاعیه بدین شرح است:

انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فرآورده های نفتی کشور پیرو محدودیت های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا و در جهت سهولت هموطنان برای سوختگیری خودرو ها به اطلاع می رساند، نظر به اعلام منع تردد از ساعت 9 شب الی 4 بامداد در شهر های با شرایط قرمز، از مردم عزیز کشورمان درخواست می شود سوخت گیری خودروی خود را به آستانه آغاز محدودیت (ساعت 9شب) موکول ننمایند تا از ایجاد صف در مقابل جایگاه های سوخت و ترافیک احتاقتصادی در خیابان ها جلوگیری شده و ضمن یاری مجاری عرضه سوخت در خدمت رسانی بهتر به هموطنان، سهولت رفت و آمد خودرو ها در خیابان ها تا قبل از آغاز ساعت منع تردد را ببینیم. به همین منظور لازم است در طول روز مراجعه به جایگاه های سوخت انجام شود و با افزایش میزان سوختگیری تکرار زودهنگام مراجعات کاهش یابد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5235

به "مراجعه به پمپ بنزین ها به ساعت شروع منع تردد موکول نشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراجعه به پمپ بنزین ها به ساعت شروع منع تردد موکول نشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید