معاون بانوان وزارت ورزش: کیمیا علیزاده دعای مردم و حمایت های مسوولان را فراموش نمی کند

به گزارش مجله بای بلاگ، مهین فرهادی زاد نسبت به اخبار پیرامون کیمیا علیزاده و حضور او در کشور هلند واکنش نشان داد.

معاون بانوان وزارت ورزش: کیمیا علیزاده دعای مردم و حمایت های مسوولان را فراموش نمی کند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، مهین فرهادی زاد معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش با اشاره به کوشش های کیمیا علیزاده بانوی ملی پوش تکواندو در کسب افتخار برای ایران گفت: کیمیا علیزاده با همت و با وجود آسیب دیدگی در المپیک کوشش کرد تا پیروز میدان گردد و بر روی سکو بایستد.

او در ادامه تمرینات سخت کیمیا علیزاده در طول این سال ها را مورد توجه قرار داد و بیان نمود: وزارت ورزش و فدراسیون مربوطه نیز با تمام وجود از وی حمایت کردند تا به مرحله قهرمانی و حضور در المپیک برسد و مردم مهربان ایران نیز قدرشناس ورزشکار عزیز خود هستند. البته این باور را هم دارم که این دختر خوب تکواندوی ایران، دعای مردم و حمایت های مسوولان در جهت موفقیتش را فراموش نکرده و قدر آن عزتی که بین ملت ایران دارد را هرگز فراموش نکرده است.

وی در ادامه این نکته را متذکر شد که خاطره حمایت های مجموعه ورزش برای بهبود و کسب سلامت کیمیا و هماهنگی حوزه های مختلف برای اینکه وی دوباره به روزهای اوجش بازگردد تا در آرامش فعالیت های ورزشی اش را در بخش قهرمانی و حرفه ای پیگیری کند و در صحنه های ورزشی بدرخشد از اذهان افراد پاک نخواهد شد.

معاون توسعه ورزش بانوان گفت: برای کیمیا علیزاده ملی پوش شایسته کشورمان که محبوب مردم و مسئولین است شرایط برای کسب سهمیه المپیک مهیا بود و مقرر بود تا وی در رقابت های سال آینده شرکت کند.

فرهادی زاد با بیان این نکته که تمامی حمایت های مادی و معنوی در زندگی فردی و در حوزه حرفه ای نیز برای ادامه تمرینات علیزاده مهیا بوده است، با طرح این سوال که با وجود اینکه تمام شرایط برای کیمیا مهیا بوده و اساسأ چه دلیلی برای بی توجهی ایشان می توان بیان نمود؟ گفت: امیدوارم این مساله در شرایط بهتری مورد آنالیز قرار بگیرد.

وی توضیح داد: همه ورزشکاران کشورمان کوشش می نمایند که در میادین بین المللی زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران در رقابت ها حضور پیدا نمایند و این مهم را افتخاری بزرگ برای خود می دانند تا بر روی سکوی قهرمانی با نام ایران بدرخشند.

او بیان نمود: قدردان کوشش های ملی پوشان کشورمان هستیم و براین باوریم که در جای جای این سرزمین پهناور پتانسیل ها و استعدادهای ورزشی بسیاری هستند که پرچم ایران عزیز را در عرصه های مختلف ورزشی به اهتزاز در خواهند آورد. ایران سربلند و پرافتخار غایت آرزوی هر ایرانی است.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور ارمنستان: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان را از ما بخواهید.

تور پاریس: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 308

به "معاون بانوان وزارت ورزش: کیمیا علیزاده دعای مردم و حمایت های مسوولان را فراموش نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون بانوان وزارت ورزش: کیمیا علیزاده دعای مردم و حمایت های مسوولان را فراموش نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید