معرفی سریال The Witcher: Blood Origin

به گزارش مجله بای بلاگ، در سال 2019 میلادی، سرویس آنلاین نتفلیکس اولین فصل از سریال مورد انتظار و فانتزی ویچر (The Witcher) را پخش کرد. این سریال بر اساس مجموعه کتاب هایی به همین نام نوشته آندره ساپکوفسکی (Andrzej Sapkowski) است و داستان جهش یافته ای به نام گرالت از ریویا با بازی هنری کویل (Henry Cavill) را دنبال می کند که هیولاها را شکار می کند.

معرفی سریال The Witcher: Blood Origin

گرالت در سفرهای خودش با جادوگر قدرتمندی به نام ینفر با بازی آنیا چالوترا (Anya Chalotra) آشنا می گردد و در ادامه نیز متوجه می گردد که سرنوشت او محافظت از شاهدخت جوانی به نام سیری با بازی فریا الن (Freya Allan) است. در پی موفقیت فصل اول، سرویس آنلاین نتفلیکس در سال 2020 میلادی خاطرنشان کرد که پیش عایدیی برای این سریال تحت عنوان سریال ویچر : منشاء خون (The Witcher: Blood Origin) در حال توسعه است.

دیکلن دی بارا (Declan de Barra) و لورن اشمیت هیسریچ (Lauren Schmidt Hissrich) ساخت این سریال تازه را در دست داشتند. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی این پیش عایدی برای سریال ویچر بپردازیم.

داستان سریال The Witcher: Blood Origin

خلاصه داستان رسمی منتشر شده از سوی سرویس آنلاین نتفلیکس برای سریال ویچر: منشاء خون بدین توضیح است:

سریال ویچر: منشاء خون پیش عایدیی برای سریال اصلی به شمار می رود که اتفاقات آن حدود 1200 سال قبل از سریال اصلی جریان دارد و دنیا الف ها را روایت می نماید. این سریال داستان زمان فراموش شده را به نمایش در خواهد آورد و به آنالیز خلق اولین نمونه ویچر خواهد پرداخت. این سریال بعلاوه به رویدادهایی می پردازد که باعث ادغام شدن دنیا هیولاها، انسان ها و الف ها شده بود.

برای کسانی که کتاب های ویچر را خوانده اند یا بازی های ویدیویی آن را انجام داده اند، این داستان ممکن است آشنا به نظر برسد اما باید گفت که سریال اصلی به تاریخچه دنیای ویچر نپرداخته بود و این مینی سریال تازه می تواند اطلاعاتی حیاتی و جالبی را در اختیار بیننده ها قرار بدهد تا آن ها با درک بهتری به سراغ فصل سوم سریال اصلی بروند.

سریال ویچر: منشاء خون تمدن الف ها را نشان خواهد داد که زمانی، بسیار قدرتمند و پرنفوذ بودند. این در حالی است که در سریال اصلی، الف ها سعی دارند بار دیگر پادشاهی قدرتمند خود را بازسازی نمایند. آن ها فعلا در سینترا پناهنده شده اند، کشوری که خودش مسائل متعددی دارد و درگیر جنگ است. در سریال اصلی، الف ها خیلی سقوط نموده اند و این پیش عایدی می تواند دوره ای به نمایش بگذارد که آن ها در حال شکوفایی بودند.

بازیگران سریال The Witcher: Blood Origin

بازیگران بسیار زیادی در سریال ویچر: منشاء خون نقش آفرینی می نمایند ولی داستان آن روی سه شخصیت اصلی تمرکز دارد. به تازگی نیز آشکار شده که جوئی بیتی (Joey Batey) قرار است بار دیگر نقشش به عنوان جسکیر را در این پیش عایدی بازآفرینی کند. اینکه چگونه این اتفاق ممکن است، باید منتظر ماند و دید.

در سریال ویچر: منشاء خون، سوفیا براون (Sophia Brown) نقش جنگجویی به نام ایلی را دنبال می نماید که نگهبان ملکه بوده و حالا یک نوازده دوره گرد شده است. میشل یئو (Michelle Yeoh) نیز نقش سیان را به تصویر می کشد که آخرنی عضو یک قبیله کوچ نشین از الف ها است که در پی بازیابی تیغه ای است که از مردمش دزدیده شده است.

لارنس اوفوارن (Laurence OFuarain) نیز یکی دیگر از بازیگران اصلی سریال ویچر: منشاء خون محسوب می گردد که نقش فجال را بازی خواهد نمود. او مردی متولد شده در قبیله ای از جنگجویان است که قسم خورده تا از پادشاه محافظت کند اما حالا در پی انتقام گرفتن است.

از جمله دیگر بازیگران حاضر در سریال ویچر: منشاء خون می توان مینی درایور (Minnie Driver) در نقش سینچای، لنی هنری (Lenny Henry) در نقش چیف دروید بالور، میرن مک (Mirren Mack) در نقش مروین، ناتانیل کورتیس (Nathaniel Curtis) در نقش برایان، دیلن موران (Dylan Moran) در نقش وان نات و جیکوب کالینز لوی (Jacob Collins-Levy) در نقش اردین را نام برد.

تعداد قسمت های سریال The Witcher: Blood Origin

بنابر گفته سازندگان سریال ویچر: منشاء خون، این اثر یک مینی سریال خواهد بود اما در گذشته نیز مینی سریال هایی وجود داشتند که برای فصل های بعدی تمدید شده اند. در هر صورت، فصل اول سریال ویچر: منشاء خون تنها 4 قسمت دارد اما هنوز معین نیست که مدت زمان این قسمت ها چقدر است.

در ابتدا سرویس آنلاین نتفلیکس دستور ساخت 6 قسمت را داده بود اما اخیرا یکی از خالقان سریال اظهار داشته بود که آن ها به هنگام فرآیند تدوین سریال تصمیم گرفتند تا آن را در قالب 4 قسمت عرضه نمایند. همه این قسمت ها به صورت یکجا پخش می شوند.

تاریخ پخش سریال The Witcher: Blood Origin

سریال ویچر: منشاء خون قرار است در تاریخ 25 دسامبر سال 2022 میلادی (یکشنبه 4 دی 1401) روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه گردد.

منبع: فوت و فن / collider.com
انتشار: 16 آذر 1401 بروزرسانی: 16 آذر 1401 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8861

به "معرفی سریال The Witcher: Blood Origin" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی سریال The Witcher: Blood Origin"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید