معرفی هتل 5 ستاره شایگان کیش

به گزارش مجله بای بلاگ، بودجه سفرتان را بگویید تا مناسب ترین هتل را به شما معرفی کنیم. هتل های کیش به اندازه ای متنوع هستند که با داشتن یک لیست از سطح انتظارات به راحتی می توان هتل متناسب با شرایط هر مسافر را پیدا کرد و اگر دو گزینه خدمات عالی و قیمت مناسب را در لیستتان قرار داده اید، ما هتل شایگان کیش را پیشنهاد می دهیم. دلیل این پیشنهاد را با مطالعه مطلب معرفی هتل 5 ستاره شایگان خواهید خواهند.

معرفی هتل 5 ستاره شایگان کیش

در 80 درصد مواقع انتخاب گردشگران برای یک سفر مهیج و در عین حال لوکس داخلی است. اما تفریحات متنوع معیار کافی برای داشتن سفری بی دغدغه نیست! در این بین انتخاب هتل نقش اساسی در راحتی سفر دارد و هتل شایگان کیش همان گزینه ای ست که اقامتی بی دغدغه را به میهمانان جزیره هدیه می دهد.

درباره هتل شایگان کیش

در سال 1382 یکی از بهترین هتل های کیش در جزیره افتتاح و در مدت زمان کم توانست توجه گردشگران را به سوی خود جلب کند. این هتل در سال 1396 بازسازی و پیروز به کسب تندیس برند برتر در دومین جشنواره برند گردشگری در تهران شد.

هتل شایگان هتلی 6 طبقه با 140 واحد اقامتی ست که با موقعیت مکانی بسیار عالی و نزدیک به ساحل جزیره واقع شده است. معماری خلاقانه بنای هتل باعث شده تا میهمانان در طول اقامت خود از نمای سواحل خلیج فارس برخوردار شوند.

علاوه بر این فضای سبز اطراف شایگان این امکان را به مسافران می دهد تا پس از یک کیش گردی مهیج، در باغ قدم زده و به تمدد اعصاب بپردارند.

امکان بازی بچه ها در کلوپ مخصوص بچه ها، گشت های کشتی به همراه شام رویایی و موسیقی زنده، قرار دریافت در کنار پارک ساحلی مرجان، استخر سربسته با امکانات لوکس سونا و جکوزی و اتاق های مجلل از امکانات ویژه هتل شایگان هستند.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل شایگان

هتل شایگان کیش بهترین و مدرن ترین امکانات هتلی را در خود دارد. تمامی بخش های هتل با برنامه ریزی و در راستای آرامش میهمانان ساخته شده اند. در ادامه با بخش های مختلف هتل آشنا می شویم.

مجموعه ورزشی هتل: سالن ورزشی با وسایل مجهز بدنسازی، باشگاه بیلیارد رایگان و محیط ورزشی مخصوص بچه ها از امکانات مجموعه ورزشی هتل شایگان هستند.

مجموعه آبی هتل: مجموعه آبی هتل شایگان از استخر، سونا، جکوزی و سالن ماساژ تشکیل شده است. استفاده از استخر برای میهمانان هتل رایگان است.

مجموعه رستوران های هتل: در فود کلاب هتل می توانید انواع غذاهای دریایی، ایرانی و محلی را تست نموده و کافی شاپ هتل نیز واقع در طبقه چهارم اماده است با نواع نوشیدنی، کیک و دسر با نمای خارق العاده از دریا از میهمانان پذیرایی کند.

سایر امکانات هتل: پارکینگ، آرایشگاه، اینترنت رایگان، کافی شاپ، رستوران، سالن ورزشی، عابر بانک، خشک شویی، آتلیه، خدمات تور، سه آسانسور، تاکسی سرویس، اجاره دوچرخه، اجاره خودروهای لوکس، خدمات ویژه معلولین، آتلیه عکاسی، فان کلاب با انواع بازی های کامپیوتری.

امکانات اتاق های هتل

اتاق های هتل شایگان کیش جدای از نوع، یک یا دو تخته بودن و اندازه ای که دارند از بهترین امکانات روز هتلی جهان برخوردار هستند. کارکنان هتل شایگان تمام کوشش خود را به کار گرفته تا تمامی امکانات رفاهی در اختیار میهمانان قرار گرفته، در صورت احتیاج خدمات خواسته شده در کمترین زمان محیا شده و در نهایت میهمانان اقامتی آرام را تجربه نمایند.

تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام با تمامی وسایل بهداشتی، توالت ایرانی و فرنگی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سرویس اتاق همه و همه از امکانات اتاق های هتل شایگان هستند.

نکته مهم اینکه سرویس صبحانه، استفاده از پارکینگ و استخر برای میهمانان هتل رایگان است.

انواع اتاق های هتل شایگان

هتل شایگان در مجموع 140 اتاق و سوییت دارد که هر یک با توجه به فضا و ظرفیتی که دارند خدمات ویژه ای را ارائه می دهند. در ادامه با اتاق های هتل آشنا می شویم.

اتاق های دو تخته: اتاق های دو تخته با دو نوع دبل و تویین تقسیم بندی می شوند. در اتاق های دبل یک تخت کینگ (عظیم) و در تویین دو تخت یک نفره قرار داده شده است. این نوع اتاق 25 متر بوده و رنگامیزی و طراحی آن ها در هر طبقه از هتل متفاوت است.

سوئیت یک خوابه: سوئیت های یک خوابه با ظرفیت 4 نفر برای اقامت های خانوادگی مناسب هستند. این اتاق ها 40 متر بوده و امکاناتی مانند جکوزی، ماهواره و روم سرویس را به میهمانان ارائه می دهند.

سوئیت های ویلایی: این سوئیت ها با لوکس ترین وسایل تزیین شده و خدماتی در حد خانه را به میهمانان ارائه می دهند. پنجره های سوئیت ها رو به دریا بوده و فضای ویژه نشیمن، میز کار، دستگاه چای و قهوه ساز از امکانات آن ها به شمار می رود.

موقعیت مکانی هتل شایگان

هتل شایگان در بلوار رودکی کیش قرار گرفته و نزدیکی به اسکله تفریحی کیش و مراکز خرید از جمله پانیذ، زیتون و پردیس 1 و 2 باعث شده تا میهمانان هتل به راحتی بتوانند به اصلی ترین جاذبه های کیش دسترسی داشته باشند. در ادامه فاصله هتل شایگان کیش را با مهمترین مکان های جزیره آنالیز می کنیم.

فاصله هتل تا مراکز خرید پردیس 1 و 2 کیش 8 دقیقه پیاده است.

فاصله هتل تا مرکز خرید مروارید کیش 5 دقیقه با ماشین است.

فاصله هتل تا مرکز خرید مرجان کیش 6 دقیقه با ماشین است.

فاصله هتل تا پلاژ ساحلی بانوان شهر کیش 6 دقیقه با ماشین است.

فاصله هتل تا فرودگاه کیش 10 دقیقه با ماشین است.

فاصله هتل تا کشتی یونانی کیش 19 دقیقه با ماشین است.

فاصله هتل تا پارک ساحلی مرجان کیش7 دقیقه با ماشین است.

بیشتر بخوانید …

معرفی هتل 5 ستاره مارینا پارک کیش

معرفی هتل 5 ستاره داریوش کیش

معرفی هتل 5 ستاره ترنج کیش

معرفی هتل 5 ستاره شایان کیش

معرفی هتل 5 ستاره مارینا پارک کیش

خواب را در کیش فراموش کنید، حتی در شب!

ساحل مرجان کیش منطقه ای زیبا با جاذبه های مهیج

راهنمای سفر به کیش

افتخارات آژانس هواپیمایی خبرنگاران

چه ایرلاین هایی از تهران به کانادا پرواز دارند؟

با 10 غذای محبوب در ژاپن آشنا شوید

حمل کدام وسایل در پرواز ممنوع است؟

10 هتل لوکس ایران که باید در آنها اقامت کرد

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

banima.ir: بانیما | مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

kurdeblog.ir: وبلاگ سرگرمی و بازی، مجله سرگرمی

منبع: ستاره ونک
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7152

به "معرفی هتل 5 ستاره شایگان کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 5 ستاره شایگان کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید