معلمان نمونه استان کرمانشاه تجلیل شدند

به گزارش مجله بای بلاگ، آیین تجلیل از معلمان نمونه استان کرمانشاه که جزو سرآمدان کشوری نیز شناخته شده اند با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در سرسرای شهدای دولت در استانداری برگزار گردید.

معلمان نمونه استان کرمانشاه تجلیل شدند

به گزارش خبرنگاران کرمانشاه، به نقل از ایرنا؛ 9 تن از معلمان نمونه استان پس از برگزاری آیین هفته گرامیداشت معلم که با حضور رییس جمهوری و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید، در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه مورد تقدیر قرار گرفتند.

لیلا نعمتی، سعیده راهنمایی، ناهید ایوانی، رقیه نعمتی، سهیلا چناری، شهاب بخشی، فرشاد عباسی، امیر شکرانه و جهانگیر مرادی معلمان سرآمد کشوری از استان کرمانشاه بودند که مورد تقدیر قرار گرفتند.

مجاهدت معلمان در دوران کرونا ستودنی است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در این جلسه با تقدیر از کوشش های معلمان، فعالیت آنها در طول دوران کرونا را نوعی مجاهدت مطرح کرد.

حسین خوش اقبال توضیح داد: معلمان وظیفه شناس در دوران شیوع کرونا اجازه ندادند فرایند تعلیم و تربیت متوقف مانده و در شرایطی سخت به کار آموزش دانش آموزان مشغول شدند.

مجید یزدان پناه؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز در این جلسه فرا رسیدن هفته معلم را تبریک گفت و گفت: همکاران پرکوشش ما در طول یک سال و چندماهی که از شیوع کرونا می گذرد مسوولانه پای کار بوده و اجازه ندادند دانش آموزان از تحصیل بازبمانند.

استان کرمانشاه با بیش از 2 میلیون نفر جمعیت بیش از 320 هزار دانش آموز و 26 هزار فرهنگی دارد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 31 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7159

به "معلمان نمونه استان کرمانشاه تجلیل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معلمان نمونه استان کرمانشاه تجلیل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید