معمای جالب فکری: کدام مخزن اول پر می گردد؛ فقط 11 ثانیه زمان دارید!

به گزارش مجله بای بلاگ، معمای جالب فکری: مأموریت شما در اینجا یافتن مخزنی است که اول پر می گردد. اما بدترین چیز این است که شما فقط 10 ثانیه فرصت دارید.

معمای جالب فکری: کدام مخزن اول پر می گردد؛ فقط 11 ثانیه زمان دارید!

خبرنگاران |فقط افرادی که مهارت های مشاهده خوب دارند می توانند حدس بزنند که کدام تانک اول پر می گردد. شیر آب به 4 مخزن متصل است و شما باید حدس بزنید کدام یک اول پر می گردد. این معمای تصویری مطمئناً مهارت های بینایی شما را آزمایش می نماید. یادتان باشد 10 ثانیه فرصت دارید.

به گزارش خبرنگاران ؛ این بازی فکری را حل کنید تا از سرریز شدن آب جلوگیری کنید. بازی های فکری معمولاً معما هایی هستند که با خلاقیت حل می شوند و نه معادله ریاضی. مهم تر از همه، بازی های فکری ارتباطات بین سلول های مغزی را تقویت می نمایند، سرعت فکر را بهبود می بخشند و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت هستند.

پس، حالا وارد عمل شوید و بگویید کدام مخزن اول پر می گردد.

.

.

زمان شما شروع شد. تصویر را بار دیگر با هم مرور می کنیم:

آیا می توانید بگویید کدام مخزن ابتدا پر می گردد؟

.

.

.

زمان زیادی ندارید.

.

.

.

با دقت و تمرکز بالا به تصویر نگاه و مخزن مورد نظر را انتخاب کنید.

.

.

.

بازی فکری اساسا یک پازل مغزی است که با استفاده از قدرت استدلال و منطق شما حل می گردد. بنابراین، با هر آزمایشی مهارت های تفکر و تصمیم گیری خود را بهبود خواهید بخشید. مأموریت شما در اینجا یافتن مخزنی است که اول پر می گردد. اما بدترین چیز این است که شما فقط 10 ثانیه فرصت دارید.

وقت تمام شد.

.

.

.

.

.

.

پاسخ بازی فکری

مخزن A و B دارای یک راه آب در پایین هستند که به این معنی است که تا زمانی که آخرین تانک پر نگردد، آن ها خالی می مانند؛ و مخزن D هم تا مخزن C پر نگردد خالی خواهد ماند. پس مخزن C تنها ظرفی است که ابتدا پر می گردد. لذت بردید؟ این بازی فکری فقط به یک آنالیز ساده احتیاج داشت. برای افزایش مهارت های شناختی، حل مسئله و بهبود حافظه، بیشتر از این بازی ها انجام دهید.

منبع: فرادید
انتشار: 2 دی 1401 بروزرسانی: 2 دی 1401 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8869

به "معمای جالب فکری: کدام مخزن اول پر می گردد؛ فقط 11 ثانیه زمان دارید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معمای جالب فکری: کدام مخزن اول پر می گردد؛ فقط 11 ثانیه زمان دارید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید