مقاله: آموزش مهارت های رهبری برای بچه ها در کانادا

به گزارش مجله بای بلاگ، شرایط پیش احتیاج: افراد باید 13-16 ساله باشند و در این برنامه با علامت زدن کادر مناسب در فرم درخواست ثبت نام نمایند.

مقاله: آموزش مهارت های رهبری برای بچه ها در کانادا

شما می توانید گواهینامه رهبری در عمل را ضمن درخواست تحصیل در دبیرستان، آکادمی های تخصصی و تحصیلات متوسطه ارائه دهید. دوره رهبری ممکن است به شما امتیازات اضافی بدهد و به شما برای رسیدن به هدف مورد نظر یاری کند. هنگام اقدام برای کار نیمه وقت یا تمام وقت می توانید به گواهینامه ای دوره مراجعه کنید. کدام کارفرما فردی فعال و مثبت با مهارت های رهبری قوی را استخدام نمی کند؟

در DiscoveryLand Camp، نتیجه مطلوب ما برای هر اردوگاه رشد شخصیت و توانایی رهبری است.

اهمیت دستیابی به استقلال بیشتر به وسیله رشد زودهنگام مهارت های رهبری برای بچه ها قابل اغماض نیست. والدینی که فرزندان خود را به فراگیری این مهارت های مهم ترغیب می نمایند، یک مزیت فوق العاده برای آنها فراهم می نمایند.

به طور کلی، وظیفه اصلی برنامه رهبری در عمل این است که بفهمد چگونه باید مثبت ترین فرد در جمع بود و مزایای آن را درک کرد. این دوره با همراهی Robert Sharma، متخصص رهبری دنیای شناخته شده، تنظیم شده است که اخیراً توسط leadergurus.net در سراسر دنیا در بین 10 نفر برتر مربیان پیروز در موضوع رهبری قرار گرفته است.

منبع مقاله: آموزش مهارت های رهبری برای بچه ها در کانادا

انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6882

به "مقاله: آموزش مهارت های رهبری برای بچه ها در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آموزش مهارت های رهبری برای بچه ها در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید