مهلت تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری پزشکی تمدید شد ، افزایش 4 رشته محل جدید

به گزارش مجله بای بلاگ، طبق اعلام مرکز سنجش و آموزش پزشکی، با توجه به افزایش 4 رشته محل جدید در چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی مهلت انتخاب رشته این آزمون تمدید شد.

مهلت تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری پزشکی تمدید شد ، افزایش 4 رشته محل جدید

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، مرحله تکمیل ظرفیت چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی برای آن دسته از داوطلبان این دوره از آزمون که در مرحله اصلی مجاز به انتخاب رشته محل بوده و در اعلام نتایج مردود اعلام شده اند یا به هر دلیل پیروز به انجام انتخاب رشته نشده بودند، اجرا می گردد.

طبق اعلام مرکز سنجش و آموزش پزشکی، رشته محل های زیر به جدول تکمیل ظرفیت اضافه شده است. بر همین اساس زمان انتخاب رشته محل در این مرحله از روز شنبه 11 بهمن ماه 99 تا روز دوشنبه 13 بهمن ماه 99 تمدید شد. در این مرحله ویرایش رشته محل فعال خواهد بود.

ظرفیت پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری 658 نفر است و داوطلبان می توانند رشته های مورد نظر در دانشگاه های علوم پزشکی را انتخاب نمایند.

براساس رای صادره در نود و یکمین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی تاریخ 19 آبان 98 داوطلبان با توجه به نمره و حدنصاب مرحله اصلی هر رشته محل، مجاز به انتخاب آن رشته محل هستند.

به بیان دیگر هر داوطلب در فرم انتخاب رشته محل خود قادر است تنها رشته محل هایی را مشاهده کند که نمره حد نصاب لازم آن ها را کسب نموده باشد. کسب حد نصاب لازم در هر رشته محل به منزله پذیرش نهایی نیست و پذیرش نهایی براساس قوانین و مقررات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته محل است.

مطابق مصوبات شورای آموزش پزشکی و تخصصی منصرفین از ثبت نام به هر دلیل، از شرکت و پذیرش در آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی سال آینده محروم خواهند شد.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

banima.ir: بانیما | مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

kurdeblog.ir: وبلاگ سرگرمی و بازی، مجله سرگرمی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5982

به "مهلت تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری پزشکی تمدید شد ، افزایش 4 رشته محل جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری پزشکی تمدید شد ، افزایش 4 رشته محل جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید