مکان های روح زده در سانفرانسیسکو

به گزارش مجله بای بلاگ، تعداد خیلی زیادی خانه جن زده در سانفرانسیسکو در استان کالیفرنیا (California) گزارش شده اند. در واقع قسمت ساحلی سانفرانسیسکو دارای معروف ترین خانه های جن زده کشور است که شامل آکاتراز (Alcatraz)، فورت میسون (Fort Mason) و خانه شگفتی وینچستر (Winchester) می شوند. با مجله خبرنگاران همراه باشید تا معروف ترین این خانه ها را به شما معرفی کنیم.

مکان های روح زده در سانفرانسیسکو

تئاتر کوران (Curran Theater)

سالن تئاتر کوران که در سانفرانسیسکو واقع شده است یک ساختمان تاریخی با معماری بسیار زیبا است که مطمئنا شما را مبهوت می کند. میهمانان این مجموعه که به تصویر خود در آینه لابی نگاه می کردند گزارش کرده ا ند که روح بلیط فروش را کنار تصویر خود در آینه دیده اند. گمان می رود که این روح متعلق به همان بلیط فروشی است که در سال 1920 در همین سالن تئاتر به قتل رسیده است. روح صندوقداری که در سال 1933 در یک سرقت مسلحانه کشته شد و همچنین دختری که در یک تصادف در خیابانی نزدیک به این تئاتر کشته شده هم در این سالن تئاتر سرگردان هستند و چندین بار از طریق بازدیدکنندگان دیده شده اند. کوران از یک سالن تئاتر دیگر با همین نام هم برای چندین سال استفاده می کرد که نسبت به این سالن کنونی ارجح تر و مهم تر بود. سالن تئاتر اصلی نام های متفاوت زیادی داشته است، اما این سالن کنونی فقط و فقط به همین نام شناخته شده است. این سالن در فوریه سال 1922 افتتاح شده است و خیلی سریع با اپرای سیویک (Civic Opera) که در لس آنجلس قرار گرفته است شروع به همکاری کرد. زیباترین شهرهای آمریکا

آلکاتراز (Alcatraz)

این ساختمان که در وسط دریای سانفرانسیسکو واقع شده است نه تنها معروف ترین زندان آمریکا است بلکه روح زده ترین هم هست. داستان هایی درباره اینکه روح های زیادی در سالن های این زندان وجود دارند فراگیر شده اند اما جالب ترین داستان را جنگلبانی می گوید که صدای موسیقی از حمام های قدیمی شنیده است اما وقتی وارد حمام ها شده چیزی در آن جا ندیده است. در طول زمان فقط به یک زندانی اجازه داده شده بود تا در حمام موسیقی بنوازد که همان خلافکار معروف آلکاپون (Al Capone) است. روح هایی که این زندان مه آلود را تسخیر کرده اند از طریق خدمه و بازدیدکنندگان احساس و دیده شده اند. گفته شده است که صدای مردان، جیغ، سوت، کوفته شدن درهای آهنی و فریاد های گوشخراشی به خصوص نزدیک به سیاه چال این مجموعه شنیده شده است.

زمانی که این زندان در اختیار فدرال بود نگهبانان گزارش تجربیاتی عجیب را داده اند. بعضی از آن ها گفته اند که صدای ناله شنیده اند و بوی خیلی بدی به مشامشان خورده است و یا حتی چیزی را دیده اند. چیزی با چشم هایی درخشان. بعضی هم کسانی که قبلا در این جزیره ساکن بوده اند را دیده اند.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8133

به "مکان های روح زده در سانفرانسیسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکان های روح زده در سانفرانسیسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید