نبی: فدراسیون به قطر نماینده اعزام می کرد از تعداد بازیکنان کم می شد

به گزارش مجله بای بلاگ، دبیر فدراسیون فوتبال گفت: در صورت اعزام نماینده از فدراسیون به قطر برای لیگ قهرمانان آسیا از تعداد بازیکنان تیم ها کم می کردند.

نبی: فدراسیون به قطر نماینده اعزام می کرد از تعداد بازیکنان کم می شد

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از شبکه خبر، مهدی محمدنبی در خصوص پخش نشدن مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به صورت زنده گفت: صداوسیما قراردادی با بخش تجاری کنفدارسیون فوتبال آسیا داشته که این نماینده فوت نموده است اما به لحاظ حقوقی باید به این مسئله رسیدگی گردد. آنچه مسلم است اینکه ما همواره انتظار داریم که مسابقات نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا پخش گردد.

وی اضافه کرد: انتظار داریم هرچه سریع تر این موضوع توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا حل گردد و همانطور که می دانید چهار نماینده ایران با هزینه هایی که متحمل شده اند به قطر سفر نموده اند تا در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا نمایند. هر کدام از این تیم ها اسپانسرهایی دارند و مبالغی از آنها دریافت شده و آنها احتیاج دارند که مسابقات تیم های ایرانی به صورت زنده از تلویزیون پخش گردد زیرا این مسئله هم به لحاظ معنوی و هم به لحاظ مادی برای نمایندگان ایران مهم است.

دبیر فدراسیون فوتبال توضیح داد: بازو تجاری AFC فوت نموده است و AFC باید این روشی که در پخش مسابقات در پیش گرفته را اصلاح کند و به قراردادها احترام بگذارد.

وی در خصوص اینکه AFC پاسخ نامه فدارسیون را داده است یا نه، گفت: ما نامه را دیروز به کنفدراسیون فوتبال آسیا فرستادیم و منتظر پاسخ هستیم. البته روزهای شنبه و یکشنبه در شرق آسیا روزهای تعطیل هستند.

نبی مطرح کرد: با مسئول محترم صداوسیما نیز امروز صحبت نموده ام. آنها قراردادی با AFC دارند و این قرارداد باید جاری گردد اما به لحاظ حقوقی طرف آسیایی کم آورده است و باید این رویه اصلاح گردد و ما امیدواریم که مسابقات نمایندگان ایران در آسیا از صداوسیما و رسانه ملی به صورت زنده پخش گردد.

وی در خصوص اینکه چرا نماینده ای از فدراسیون فوتبال همراه چهار تیم ایرانی حاضر در قطر حضور ندارند، گفت: ما در چند ماه گذشته جلسات مختلفی را با چهار باشگاه حاضر در لیگ قهرمانان برگزار کردیم و کارها را به اتفاق یکدیگر در کشور خودمان و فدراسیون و باشگاه پیش بردیم. با وجود مشکلاتی که داشتیم کارهای خوبی انجام شد. ما هم پیشنهاد کردیم 2 نماینده از فدارسیون به قطر بروند و موضوعات مختلف را در آنجا راهنمایی و پیگیری نمایند اما AFC به ازای هر نماینده آی دی کارت یک بازیکن را کم می کنیم که به این ترتیب درست نبود که از تعداد بازیکنان کم گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3395

به "نبی: فدراسیون به قطر نماینده اعزام می کرد از تعداد بازیکنان کم می شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نبی: فدراسیون به قطر نماینده اعزام می کرد از تعداد بازیکنان کم می شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید