نوسازی ناوگان حفاری و عملیات صحرایی خبرنگارانناران

به گزارش مجله بای بلاگ، محمد خوشبین مدیرعامل شرکت خبرنگارانناران درباره مهم ترین اقدامات این شرکت در 6 ماه نخست سال 99 گفت: با هدف کاهش آلایندگی و حفظ محیط زیست سیستم و تامین سوخت مناسب جهت مصرف دستگاه ها و کارایی بیشتر مخازن سوخت و فیلتراسیون تعویض و نوسازی کامل شده است.

نوسازی ناوگان حفاری و عملیات صحرایی خبرنگارانناران

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از مس پرس، خوشبین با اعلام این خبر و با بیان این که برنامه نوسازی ناوگان حمل ونقل این شرکت با حمایت های دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس و مهندس ارجمندی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه در حال پیگیری است، اضافه نمود: بخشی از برنامه نوسازی ناوگان حفاری و عملیات صحرایی این شرکت با خرید یک دستگاه حفاری و یک دستگاه لودر در شش ماهه نخست امسال اجرایی شد.

وی اضافه نمود: همچنین ایجاد و ساخت امکانات رفاهی پرسنل به وسیله ساخت ساختمان change house یکی دیگر از اقدامات مهم این شرکت از ابتدای امسال تا کنون بوده است.

مدیرعامل شرکت خبرنگارانناران به تعمیر، بازسازی و راه اندازی یک دستگاه شاول ترکس با جام 17 متر مکعبی اشاره نمود و گفت: همچنین با تکیه بر توان داخلی پیروز شدیم یک دستگاه دامپتراک 136 تنی که حدود 10 سال متوقف بود را تعمیر کنیم و به ناوگان حمل و نقل شرکت اضافه کنیم.

خوشبین با تاکید بر این که پیروزیت های به دست آمده در این شرکت با عنایت به سابقه، تجربه و تخصص نیروهای شرکت که قدیمی ترین و با تجربه ترین نیرو ها هستند، به وجود آماده گفت: در حال حاضر کمبود نقدینگی، افزایش بی رویه و ناهنجار قیمت اقلام و مواد مصرفی از مهم ترین مسائل پیش روی شرکت برای توسعه بیشتر است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4239

به "نوسازی ناوگان حفاری و عملیات صحرایی خبرنگارانناران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوسازی ناوگان حفاری و عملیات صحرایی خبرنگارانناران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید