وزیر دفاع آمریکا به سنگاپور می رود

به گزارش مجله بای بلاگ، وزیر دفاع آمریکا قرار است در نشست امنیتی آسیایی شانگری-لا که ماه آینده میلادی در سنگاپور برگزار می گردد، شرکت کند.

وزیر دفاع آمریکا به سنگاپور می رود

همراه ما باشید تا با تور ارزان سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری رویترز، سازمان دهندگان این نشست می گویند پس از نشست سالانه که سال گذشته میلادی به دلیل پاندمی کرونا لغو شد، این نشست قرار است در سنگاپور و با حظور ژنرال لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا برگزار گردد.

رویداد امسال که از سوی موسسه بین المللی مطالعات استراتژیک برگزار می گردد، چهارم و پنجم ژوئن خواهد بود.

این موسسه در بیانیه ای گفت: این نخستین سفر ژنرال آستین به جنوب شرق آسیا محسوب می گردد و او در این رویداد، نشست های چند جانبه و دو جانبه ای را خواهد داشت.

گفتگوی شانگری-لا با حضور مقام های ارشد نظامی، دیپلمات ها و سازندگان تسلیحات از سراسر دنیا از 2002 شروع به کار نموده است.

ژنرال آستین در نخستین سخنرانی مهم خود گفته بود که ایالات متحده باید برای یک درگیری احتمالی در آینده آماده گردد که شباهت چندانی به جنگ های قدیمی که مدت هاست پنتاگون را درگیر نموده، ندارد.

وی همچنین خواهان استفاده از پیشرفت های فناوری و ادغام بهتر عملیات نظامی در سطح دنیا شد تا سریعتر درک گردد، سریعتر تصمیم بگیرد و سریعتر عمل کند.

سنگاپور همچنین میخواهد اجلاس سالانه مجمع دنیای اقتصاد را در ماه اوت امسال میلادی و پس از انتقال از محل برگزاری خود در داووس، سوئیس به دلیل نگرانی از ایمنی در برابر ویروس کرونا، برگزار کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6964

به "وزیر دفاع آمریکا به سنگاپور می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر دفاع آمریکا به سنگاپور می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید