وی اف اس گلوبال

به گزارش مجله بای بلاگ، وی اف اس گلوبال (VFS Global) چیست؟

شرکت VFS Global که مخفف Visa Facilitation Services Global است به معنی خدمات جهانی تسهیل کننده ویزا می باشد و به عنوان یک شرکت خدمات برون سپاری و فناوری، به دولت ها و ماموریت های دیپلماتیک در مقیاس جهانی خدمت رسانی می کند.خدمات ثبت، تشخیص و تنظیم مدارک بدون تصمیم گیری در تایید یا رد درخواست متقاضیان ویزا از سوی سفارت خانه ها است که در 129 کشور حضور دارد. در ایران چند سفارت مراحل دریافت و تشخیص هویت متقاضی را به این شرکت محول کرده اند از این رو بهتر است پیش از ارسال درخواست با سفارت های تحت پوشش ، قوانین ارسال مدارک به شرکت وی اف اس گلوبال و آدرس دفتر تهران آشنا شوید.

وی اف اس گلوبال

شرکت خصوصی وی اف اس گلوبال فعالیت خود را از سال 2001 در کشور هند آغاز کرد و اکنون با 2500 مرکز خدماتی در 129 کشور جهان، خدمات مرتبط به 59 سفارت را با دریافت مجوز برعهده گرفته است. فعالیت شرکت VFS GLOBAL در زمینه برون سپاری خدمات ویزا می باشد که با سفارت خانه ها همکاری می کند و این شرکت وظیفه انگشت نگاری، ثبت، تشخیص، تنظیم و دریافت مدارک لازم برای ویزا را بر عهده دارد و هیچگونه تصمیم گیری در زمینه صدور و یا عدم صدور ویزا برای متقاضیان را ندارد. دفتر مرکزی وی اف اس گلوبال در دبی، امارات متحده عربی واقع شده است که زیر مجموعه شرکت Kuoni از کشور سوئیس به حساب می آید.

در کشور ما چندین سفارت مراحل ذکر شده در بالا را به این شرکت محول کرده اند تا فرایند درخواست ویزا با نظم بیشتری انجام پذیرد و از مواردی همچون صف های طولانی جلوی سفارت خانه ها برای مصاحبه، گم شدن مدارک متقاضیان و …. جلوگیری کنند.

متقاضیان ایرانی سفر به کشورهای خارجی همواره به دلیل شلوغی برخی از سفارتخانه ها، طولانی بودن فرایند دریافت وقت سفارت و یا تعطیلی کامل کنسولگری به دلایل دیپلماتیک و سیاسی با مسائل متعددی در این زمینه روبرو بوده اند. همین موضوع موجب شده تا برخی از سفارت ها به دلیل حجم بالای درخواست ها و سرعت بخشیدن به فرایند رسیدگی به پفراینده ها، بخشی از امور خود را به یک کارگزاری رسمی و شناخته شده برون سپاری کنند.

مدارک مورد نیاز برای وی اف اس

  • گذرنامه ای که حداقل 3 ماه از تاریخی که حوزه شنگن را ترک می کنید معتبر باشد.
  • فرم تکمیل شده درخواست ویزا به زبان آلمانی، هلندی، فرانسوی یا انگلیسی.
  • اگر پاسپورت قدیمی و یا ویزای باطل شده ای را دارید، باید حتما به همراهه داشته باشید.
  • 2 قطعه عکس
  • مدرک اشتغال و توانایی مالی که شامل مدارکی از جمله: گواهی اشتغال به کار، مجوز مرخصی از طرف کارفرما، فیش حقوقی درآمد 3 ماهه اخیر، مدرک پرداخت حق بیمه اجتماعی و لیست بیمه، اعلامیه حساب بانکی متقاضی برای 6 ماه گذشته که واریز حقوق به این حساب مشخص شود. البته برای افاردی که شامل کارفرمایان، مشاغل آزاد و خویش فرما می شوند نیز؛ مجوز کسب و کار معتبر و مجوز بهره برداری، روزنامه رسمی شرکت، مدرک پرداخت حق بیمه اجتماعی لازم می باشد.
  • برای افراد زیر سن قانونی نیز باید کپی سند تولد و ترجمه شناسنامه او را به همراه داشته باشید. به یاد داشته باشید که اگر فردی زیر 18 سال به تنهایی و با یکی از والدین خود سفر می کند باید، مجوز امضا شده در دفتر اسناد رسمی توسط ولی دیگرش برای وی ضروری است.
  • اثبات وابستگی به ایران

خدمات شرکت وی اف اس گلوبال VFS Global

وی اف اس گلوبال به عنوان بزرگترین کارگزاری برون سپاری خدمات ویزا و متخصص خدمات دولتی و دیپلماتیک بر پایه فناوری، امور اجرایی و غیراختیاری مرتبط با ویزا، پاسپورت، هویت و سایر امور شهفرایندی را از جانب سفارت و کنسولگری کشورهای مختلف مدیریت کرده و از این طریق به آن ها این امکان را می دهد تا با تمرکز بیشتری به ارزیابی درخواست های متقاضیان بپردازند. به طور کلی شرکت وی اف اس گلوبال با استفاده از فرایند یکپارچه و اتوماسیون خود، دامنه وسیعی از خدمات را در جهت بهبود تجربه مشتری در خدمات عمومی به متقاضیان ویزا ارائه می دهد. چشم انداز این شرکت برای آینده، رهبری و پیش قدم بودن در بازار ویزا ، امور کنسولگری و صنعت نسبتا جدید روش ها و راه حل های مدیریت امور هویتی است.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات مهاجرتی با مشاورین رایگان موسسه خبرنگاران تماس حاصل فرمائید.

بیشتر بخوانید:

خیمه نیوز: خیمه نیوز، با  مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه ...

تور تایلند: تور تایلند ارزان قیمت، تور سامویی، تور پوکت، پاتایا، بانکوک، چیانگ مای، کرابی را با ما تجربه کنید.

زرین گراف: زرین گراف: عصر طلایی گرافیک

منبع: اینترنت
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4641

به "وی اف اس گلوبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وی اف اس گلوبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید