پارالمپیک 2020 توکیو، عزیزی اقدم: با پای شکسته هم باید طلا می گرفتم، یک ایرانی هیچ وقت باخت نمی دهد

به گزارش مجله بای بلاگ، تکواندوکار طلایی ایران در بازی های پارالمپیک 2020 توکیو گفت که پای شکسته هم باید مدال طلا می گرفتم.

پارالمپیک 2020 توکیو، عزیزی اقدم: با پای شکسته هم باید طلا می گرفتم، یک ایرانی هیچ وقت باخت نمی دهد

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از توکیو، اصغر عزیزی اقدم پس از دستیابی به مدال طلای وزن 75+ کیلوگرم مسابقات پاراتکواندوی بازی های پارالمپیک 2020 توکیو گفت: همانطور که می دانید پاراتکواندو برای اولین بار بود که در پارالمپیک حاضر می شد. من هم با تمام حریفانی که امروز با آنها روبه رو شدم، قبلاً مسابقه داده و آنها را با اقتدار شکست داده بودم.

وی در ادامه افزود: می دانستم این بازی ها حساسیت زیادی دارد و همه روی من حساس شده و نقاط ضعف مرا بررسی نموده بودند. الحمدالله من توانستم با شناخت کافی از آنها در میدان حاضر شده و برترین نتیجه را بگیرم.

تکواندوکار طلایی ایران در بازی های پارالمپیک 2020 توکیو در واکنش به اینکه بعضی او را شانس دستیابی به مدال طلا نمی دانستند، گفت: من کوشش می کردم و همواره از خدا می خواستم برترین نتیجه را بگیرم. خدا را شکر مردم هم مرا دعا می کردند. من این مدال را به تمام مردم ایران، روح پدر و مادر مرحومم که آنها را از دست داده ام و بعلاوه به رهبر معظم انقلاب و تمام مربیان تقدیم می کنم.

عزیزی اقدم یادآور شد: من در این 10 روزی که در توکیو حضور داشتم، خیلی عذاب و سختی کشیدم و در حالی در میدان حضور پیدا کردم که روی دستم شکسته بود. من قبلاً گفته بودم که حتی با پای شکسته هم باید این مدال را بگیرم و این نشان دهنده آن است که یک ایرانی هیچ وقت باخت نمی دهد.

وی در انتها توضیح داد: با نتایج ما در پارالمپیک اهالی تکواندو و پاراتکواندو روحیه خواهند گرفت و من از آنها تشکر می کنم که مرا دعا کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8275

به "پارالمپیک 2020 توکیو، عزیزی اقدم: با پای شکسته هم باید طلا می گرفتم، یک ایرانی هیچ وقت باخت نمی دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارالمپیک 2020 توکیو، عزیزی اقدم: با پای شکسته هم باید طلا می گرفتم، یک ایرانی هیچ وقت باخت نمی دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید