پاسخ دندان شکن معاون رئیس مجلس عراق به بیانیه آمریکا درباره حوادث نجف

به گزارش مجله بای بلاگ، معاون رئیس مجلس عراق به بیانیه مداخله جویانه سفارت آمریکا در بغداد درباره حوادث نجف واکنش نشان داد.

پاسخ دندان شکن معاون رئیس مجلس عراق به بیانیه آمریکا درباره حوادث نجف

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از السومریه نیوز، حسن الکعبی معاون رئیس مجلس عراق، روز پنجشنبه در واکنش به بیانیه سفارت آمریکا در بغداد درباره حوادث نجف؛ گفت: امور عراق را به عراقی ها واگذار کنید و تدابیر کامل برای تخلیه نیروهای تان از این کشور را در اسرع وقت انجام دهید.

الکعبی در این بیانیه خطاب به آمریکایی ها گفت: پیشتر به شما گفته بودیم که در امور عراق دخالت نکنید؛ چرا که مردم عراق به خوبی از حجم توطئه ها و نقشه های شما مطلع هستند و می دانند که شما به دنبال خیر و نیکی آن ها نیستید.

وی بار دیگر درخواست خود در مورد خروج فوری نظامیان آمریکا از عراق را تکرار کرد و گفت: آمریکا باید تحرکات عملی و جدی برای شروع خروج فوری نیروهایش از خاک عراق را انجام دهد.

سفارت آمریکا در بغداد روز گذشته در بیانیه ای مداخله جویانه، از دولت عراق خواسته بود تا جلوی آنچه سرکوب معترضان در شهر نجف خوانده است را بگیرد.

استان نجف چهارشنبه شب شاهد درگیری میان عده ای از تظاهرات کنندگان با کلاه آبی ها در میدان الصدرین در مرکز شهر نجف بود که با کشته شدن 22 نفر و زخمی شدن 179 نفر همراه بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 714

به "پاسخ دندان شکن معاون رئیس مجلس عراق به بیانیه آمریکا درباره حوادث نجف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ دندان شکن معاون رئیس مجلس عراق به بیانیه آمریکا درباره حوادث نجف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید