پمپئو: واشنگتن آماده ارائه کمک به مردم لبنان است!

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از هندوستان تایمز، مایک پمپئو روز سه شنبه در واکنش به انفجارهای مهیب بیروت در صفحه توئیتر خود نوشت: ما در حال بررسی شرایط هستیم و برای کمک به مردم لبنان جهت نجات از این تراژدی وحشتناک آماده هرگونه کمکی هستیم.

پمپئو: واشنگتن آماده ارائه کمک به مردم لبنان است!

وزیر خارجه آمریکا همچنین گفت که ایالات متحده منتظر دریافت یافته های مقامات لبنانی در مورد علت وقوع این انفجارهاست؛ انفجارهایی که دست کم 73 کشته برجای گذاشت و بندرگاه این شهر مدیترانه ای را به شدت ویران کرد.

پمپئو در ادامه مدعی شد که تیم ما در بیروت در مورد خسارت گسترده به این شهر و مردمی که گرامی می دارم، به من گزارش دادند، خساراتی که در زمان بحران عمیق کنونی یک چالش مضاعف به شمار می فرایند.

گفتنی است که سفارت آمریکا در بیروت، شهفرایندان آمریکایی ساکن در این شهر را به پناه دریافت در منازل خود تشویق می کند. در یک اخطاریه امنیتی آمده است: گزارشهایی مبنی بر انتشار گازهای سمی در اثر این انفجار وجود دارد، بنابراین همه در این منطقه باید در داخل خانه بمانند و در صورت اینکه ماسک در دسترس آنهاست، از آن استفاده کنند.

گفتنی است که وقوع دو انفجار مهیب در بندر بیروت در عصر روز سه شنبه دست کم 78 کشته و بیش از 3،700 تن زخمی برجای گذاشت.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3567

به "پمپئو: واشنگتن آماده ارائه کمک به مردم لبنان است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پمپئو: واشنگتن آماده ارائه کمک به مردم لبنان است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید