پنجره بسته پرسپولیس باز می گردد خبرنگاران

به گزارش مجله بای بلاگ، باشگاه پرسپولیس اگرچه بابت بدهی هایی که به بودیمیر، شایان مصلح و سوشا مکانی دارد، با محرومیت روبرو شده، اما طی یکی دو روز آینده این مسائل برطرف و رجوع خواهد شد

پنجره بسته پرسپولیس باز می گردد خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، باشگاه پرسپولیس با توجه به بدهی که به ماریو بودیمیر داشت، پنجره نقل و انتقالاتی اش بسته شد. حالا آخرین اخباری که در این خصوص دریافت کردیم حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس کل مبلغ مطالبات ماریو بودیمیر را واریز نموده تا پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه به زودی از سوی فیفا باز گردد.

در شرایطی که باشگاه پرسپولیس تمام مطالبات ماریو بودیمیر را پرداخت کرد و به دنبال باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی اش بود تا قرارداد نفرات جدید را ثبت کند، امروز با یک دردسر جدید روبرو شد. سوشا مکانی که در لیگ های چهاردهم و پانزدهم در پرسپولیس حضور داشت، حکم محکومیت 975 میلیون تومانی علیه این باشگاه را گرفته و به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش، پنجره نقل و انتقالاتی سرخ پوشان را بسته است. البته که این مبلغ به اندازه ای نیست که مسئله ای برای سرخ پوشان ایجاد کند و سمیعی و همکارانش طی روز های آینده با پرداخت این مبلغ پرونده سوشا مکانی را هم خواهند بست. همان بازیکنی که بار ها و بار ها با توجه به پوششی که داشت، مسائلی را برای این باشگاه ایجاد کرد، احتمالا طی چند روز آینده به طلبش خواهد رسید.

در این میان، اما پرونده ای که هنوز در جریان است، به پرونده شایان مصلح مربوط می گردد. همان طور که در جریان هستید، با توجه به درخواست شایان مصلح برای دریافت مطالبات اش که از فصل هجدهم باقی مانده، کمیته تعیین شرایط فدراسیون فوتبال در رای خود باشگاه پرسپولیس را محکوم به پرداخت این مطالبات و جریمه و تهدید به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی نموده است.

موضوعی که باعث شد باشگاه نشین ها با مصلح وارد مذاکره شده و از او بخواهند با توجه به مسائل اقتصادی که سرخ پوشان با آن دست به گریبان هستند، چک جدیدی که برایش صادر می گردد را قبول کند که البته شایان این پیشنهاد را نپذیرفته است. اما موضوع اصلی اینجاست که باشگاه پرسپولیس از همان ترفند رسول پناه که وقت زیادی را برای پرسپولیس در پرونده برانکو و کالدرون خرید، استفاده نموده و همزمان با مذاکره با شایان مصلح، دادخواست جدیدی را به کمیته استیناف و فدراسیون فوتبال در خصوص شکایت مصلح ارائه داده است.

دادخواستی که می تواند برای باشگاه پرسپولیس وقت خریده و آن ها را از خطر بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی دور کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 فروردین 1400 بروزرسانی: 5 فروردین 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6374

به "پنجره بسته پرسپولیس باز می گردد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجره بسته پرسپولیس باز می گردد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید