پنجمین دوره جایزه ملی تحول دیجیتالی برگزار می گردد

به گزارش مجله بای بلاگ، کنفرانس بین المللی و پنجمین دوره جایزه ملی تحول دیجیتالی توسط دانشگاه تهران برگزار می گردد.

پنجمین دوره جایزه ملی تحول دیجیتالی برگزار می گردد

کنفرانس بین المللی و پنجمین دوره جایزه ملی تحول دیجیتالی توسط دانشگاه تهران برگزار می گردد و 15 اسفندماه آخرین فرصت ثبت نام شرکت ها و سازمان ها در پنجمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال است. در همین حال نتایج این دوره ارزیابی 16 شهریورماه 1400 اعلام می گردد.

مهدی شامی زنجانی، دبیر این رویداد با اشاره به اینکه رویداد ارزیابی ملی تحول دیجیتال، مهمترین رویداد حرفه ای تحول دیجیتال در کشور است که با هدف ممیزی، ارائه بازخورد و درنهایت معرفی سازمان های پیشرو در تحول دیجیتال طراحی شده است، گفت: یکی از اهداف عمده این ارزیابی، ایجاد زمینه ای مناسب برای تبادل تجارب پیروز بین سازمان ها، رهبران و متخصصین این سازمان ها است.

وی اضافه نمود: دامنه شرکت نمایندگان این جایزه، صنایعی همچون بانکداری و بیمه، فناوری اطلاعات، تلکام، تولیدی، خرده فروشی، نفت ، گاز و پتروشیمی، آموزشی، سلامت، بهداشت و درمان، حمل و نقل، پست و سازمان های بخش عمومی و دولتی هستند که دیجیتالی متولد نشده اند اما با بهره گیری از فناوری های دیجیتالی به دنبال دستیابی به سطوح بالاتر عملکرد و بهره وری هستند.

شامی زنجانی با اشاره به اینکه محورهای تخصصی این رویداد شامل زبدگی دیجیتال، نوآوری دیجیتال و رهبران دیجیتال می گردد و یک محور ویژه نیز با عنوان مدیریت کار در عصر کرونا در این رویداد دیده شده است، گفت: در حوزه زبدگی دیجیتال، بلوغ دیجیتال سازمان شرکت نماینده ارزیابی خواهد شد. در بخش نوآوری دیجیتال، ابتکار و پروژه دیجیتالی کاندیدا شده از سوی سازمان شرکت نماینده در ارزیابی، از منظر نوآوری ارزیابی خواهد شد. در حوزه رهبران دیجیتال نیز، مدیر ارشد کاندیدا شده از سوی سازمان شرکت نماینده ارزیابی خواهد شد.

وی گفت: در محور مدیریت کار در عصر کرونا نیز هریک از سازمان های حاضر در ارزیابی، می توانند بسته ابتکارات خود برای مدیریت کار در ایام کرونا (شامل فرایندها، سازوکارها، فناوری ها و اقدامات فرهنگی) را کاندید نمایند. دانشگاه تهران از برگزیدگان این بخش نیز در اختتامیه پنجمین رویداد تقدیر می نماید.،مهر

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6006

به "پنجمین دوره جایزه ملی تحول دیجیتالی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجمین دوره جایزه ملی تحول دیجیتالی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید