چین: سایر کشورهای غربی از انگلیس برای بهبود روابط تبعیت خواهند کرد

به گزارش مجله بای بلاگ، وزیر خارجه چین تاکید نمود: کشورهای غربی بیشتری با تبعیت از انگلیس برای بهبود روابط با چین کوشش خواهند کرد.

چین: سایر کشورهای غربی از انگلیس برای بهبود روابط تبعیت خواهند کرد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، وانگ یی وزیر خارجه چین امروز سه شنبه توضیح داد: بهبود روابط با لندن طی سال گذشته یک نقطه روشن در دیپلماسی چین به شمار می رود و سایر کشورهای غربی نیز با تبعیت از انگلیس، روابط خود با چین را بهبود خواهند بخشید.

دولت انگلیس با قدرت برای بهبود روابط اقتصادی و اقتصادی و دیپلماتیک با چین کوشش می نماید. ژی جین پینگ رئیس جمهور چین نیز ماه اکتبر به انگلیس سفر کرد و هر دو طرف روابط فعلی را یک دوره طلایی ارزیابی نموده اند.

اوایل سال جاری نیز انگلیس با عضویت در یک بانک بزرگ سرمایه گذاری بین المللی که توسط چین تاسیس شده، موجب ناراحتی و نارضایتی آمریکا شده است.

وزیر خارجه چین تاکید نمود: روابط چین و انگلیس سال جاری به یک نقطه روشن در دیپلماسی پکن تبدیل شده است. سفر رسمی رئیس جمهور چین به انگلیس نیز کاملا موفقیت آمیز بوده و روابط دو کشور وارد دوران طلایی شده است.

وی اضافه نمود: انگلیس رسما اعلام نموده است که میخواهد بهترین دوست و حامی چین باشد. من معتقدم این یک تحول مهم در روابط چین با کشورهای غربی است.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 192

به "چین: سایر کشورهای غربی از انگلیس برای بهبود روابط تبعیت خواهند کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین: سایر کشورهای غربی از انگلیس برای بهبود روابط تبعیت خواهند کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید