کنایه باشگاه نساجی به محمود فکری؛ بعضی از دوستی تنها فرصت طلبی را یاد گرفته اند!

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- سرپرست نساجی مازندران تاکید نمود که اگر فکری قراردادش را فسخ نموده باشد، تا فردا سرمربی جدید انتخاب می گردد.

کنایه باشگاه نساجی به محمود فکری؛ بعضی از دوستی تنها فرصت طلبی را یاد گرفته اند!

به گزارش خبرنگاران، ایزد سیف الله پور درباره شرایط تیمش بعد از فسخ قرارداد یکطرفه محمود فکری بیان نمود: ما امروز منتظر بودیم که آقای فکری در بازی محبت آمیز حاضر گردد چون باشگاه با استعفای شب گذشته این مربی مخالفت کرد. امروز اما فکری در بازی محبت آمیز حاضر نشد و چون به باشگاه ذوب آهن قول داده بودیم که بازی محبت آمیز را انجام می دهیم در غیاب فکری به کارمان ادامه دادیم. هنوز هم منتظریم ببینیم تکلیف او چه می گردد چون فکری سرمربی نساجی است.

وی ادامه داد:در قرارداد آقای فکری ذکر شده که او باید در صورت جدایی 5 برابر قراردادش را به نساجی پرداخت کند، او محمود فکری است، 15 سال کاپیتان استقلال بوده و می تواند گزینه خوبی برای نیمکت استقلال باشد اما سوال من از مدیران استقلال این است که آیا برای فکری با این سوابق و افتخاراتی که دارد نمی خواهند هزینه ای پرداخت نمایند؟

سرپرست نساجی همچنین گفت: اگر مربی خارجی می آوردند باید کلی هزینه می کردند و میلیارد ها تومان خرج می کردند ولی برای فکری و همراهانش که همگی استقلالی هستند حاضر نیستند پولی بدهند؟

سیف الله پور در خاتمه اضافه کرد: تیم ما فصل گذشته خوب کار نموده و ما تمایلی نداریم مربی خوبمان را از دست بدهیم، تیم ما به طور کلی متلاشی شده و همین الان 20 روز به آغاز بازی ها مانده است. ظاهرا او امروز قراردادش را فسخ نموده اما اگر این موضوع در اتوماسیون به ما اعلام گردد امشب تشکیل جلسه می دهیم و برای فردا سرمربی تیم را انتخاب خواهیم کرد.

باشگاه نساجی مازندران نسبت به اظهارات سرمربی فصل اخیرش موضع تندی گرفت. پس از آنکه محمود فکری درباره اتفاقات نساجی مازندران و ماجرای قراردادش صحبت هایی بیان نمود و تصمیم به فسخ یک طرفه قراردادش گرفت، این باشگاه علیه او بیانیه ای به توضیح زیر صادر کرد:

طرفداران شکیبا و خونگرم نساجی! می دانیم که این روزها نگران تیم محبوب خود هستید و از مصاحبه های دوستان قدیمی رنجیده اید.

دوستانی که از دوستی تنها فرصت طلبی را یاد گرفته اند!

آن روز که دوست داشتند برند لیگ فزونی شده و از مربی گری در دسته های پایین تر خلاص شوند، یار جانی بودند و حالا حرف از عدم تمرکز و چوب رفاقت می زنند. آن هم درست وقتی که فاصله چندانی تا آغاز مسابقات لیگ برتر نداریم و وقت جبران بود تا ثابت نمایند نساجی یک انگیزه فرصت طلبانه و سکوی پرتاب نیست.

کاش لااقل به حرمت رفاقت، ساز رفتن را زودتر کوک می کردند تا تکلیف تیم محبوب مازندرانی ها زودتر معین گردد. لابد رفاقت بلد نبودند و نیستند و تنها منافع شان جهت دوستی را معین می نماید. طرفداران گرامی! به زودی برای باشگاه و آینده اش تصمیم مهم و راهگشایی با همراهی شما خواهیم گرفت. رفیقان واقعی نساجی، شما هستید و جز شما یار و مخاطبی نداریم. نساجی فصل پُر قدرتی پیش رو خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4569

به "کنایه باشگاه نساجی به محمود فکری؛ بعضی از دوستی تنها فرصت طلبی را یاد گرفته اند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنایه باشگاه نساجی به محمود فکری؛ بعضی از دوستی تنها فرصت طلبی را یاد گرفته اند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید