کیه لینی: فصلی عجیب و سخت پیش رو خواهیم داشت

به گزارش مجله بای بلاگ، مدافع ایتالیایی تیم فوتبال یوونتوس فصلی سخت را برای تیم تحت راهنمایی آندره آ پیرلو پیش بینی کرد.

کیه لینی: فصلی عجیب و سخت پیش رو خواهیم داشت

با ما همراه باشید و درباره سفرباران بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، جورجو کیه لینی که به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی بیشتر بازی های فصل گذشته را از دست داد و به تازگی به شرایط بازی رسیده است، در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا گفت: فصل گذشته، فصل سختی برایم بود و امیدوار بودم که دوران آسیب دیدگی های جدی ام به انتها رسیده باشد. امیدوارم برای فصل جدید در سلامت باشم تا بتوانم به تیم یاری کنم.

مدافع حرفه ای بانوی پیر همچنین با اشاره به تغییرات در یوونتوس با آمدن آندره آ پیرلو به جای مائوریتزیو ساری و تأثیرات شیوع ویروس کرونا گفت: فصلی عجیب و سخت پیش رو خواهیم داشت، چون هنوز اثرات دوران قرنطینه و تابستان دیوانه وار وجود دارد. با این حال ما در فرم و شکل خوبی هستیم و بی صبرانه منتظر شروع فصل جدید.

کیه لینی 36 ساله همچنین در واکنش به شایعات مطرح شده درباره اینکه لوئیس سوارس - بازیکنی که در جام جهانی 2014 کتف او را گاز گرفته بود - در آستانه پیوستن به یوونتوس به عنوان بازیکن آزاد است، گفت: پیرلو شفاف در این مورد صحبت کرد و من چیزی ندارم که به حرف های او اضافه کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4215

به "کیه لینی: فصلی عجیب و سخت پیش رو خواهیم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیه لینی: فصلی عجیب و سخت پیش رو خواهیم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید