گل محمدی: کل باشگاه ها در تهران باید بسته بمانند، پلمپ 3 باشگاه متخلف در دستور کار

به گزارش مجله بای بلاگ، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران در مورد فعالیت های مخفیانه باشگاه ها در پایتخت گفت: روزی نیست که بین دو تا 4 باشگاه متخلف را پلمپ نکنیم.

گل محمدی: کل باشگاه ها در تهران باید بسته بمانند، پلمپ 3 باشگاه متخلف در دستور کار

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رضا گل محمدی در گفت وگو با برنامه تهران ورزشی در مورد اینکه آیا در استان تهران، شهر سفید وجود دارد، گفت: خیر در تهران شهر سفید نداریم.

گل محمدی در مورد اینکه آیا بر شرایط ورزش تهران نظارت و از فعالیت مخفیانه برخی باشگاه ها و تیم ها اطلاع دارد، گفت: همین الان که با شما صحبت می کنم اتوماسیون جلوی من است و در حال امضا کردن دستور پلمپ سه باشگاه متخلف هستم. روزی نیست که بین دو تا 4 باشگاه متخلف را پلمپ نکنیم. بعد از یکی دو تذکر مجبور می شویم این باشگاه ها را پلمپ کنیم. هم نظارت داریم، هم گزارشات مردمی را رصد می کنیم و هم دستورات ستاد کرونا را در دستور کار قرار داده ایم. به خاطر سلامتی مردم با کسی شوخی نداریم.

مدیرکل اداره ورزش وجوانان استان تهران اضافه نمود: تهران شهر پرخطری است و کل باشگاه ها باید بسته بمانند. حدود 48 هزار نفر افراد خصوصی مرتبط با ورزش به خاطر این مسئله آسیب جدی دیدند و بیکار شدند. ما 4800 باشگاه با مجوز داریم. برخی از آنها حتی 450 نفر پرسنل دارند اما اگر میانگین آن را 10 نفر بگیریم، 48 هزار نفر می شوند. فشار زیادی روی آنها است اما سلامتی وجان مردم در اولویت قرار گرفته است. دولت هم باید قضیه وام برای باشگاه ها را به جدیت پیگیری کند. ما کوشش کردیم این افراد را برای تسهیلات با سود کم معرفی و این فشار را کم کنیم.

وی در مورد جزییات این وام بیان کرد: مقدار این وام تعیین شده، قرار است باشگاه ها افراد تحت پوشش بیمه خودشان را معرفی نمایند تا ما لیست آن را به بنگاه هایی که این تسهیلات را ارائه می دهند، بدهیم. قرار است 15 میلیون تومان وام بدهند. پیدا کردن این افراد کار سختی است. برخی از افراد بیمه نیستند و از این تسهیلات بی بهره می شوند. وزیر ورزش اعلام نموده بیش از 6 هزار میلیارد به ورزش خسارت وارد شده که ما پیش بینی می کنیم 1500 میلیارد آن برای تهران باشد که مبلغ سنگینی است. امیدواریم در کنار فشارها ومشکلات این تسهیلات را برای باشگاه ها آسان بگیرند.

گل محمدی در مورد اینکه آیا در جریان ادامه یا لغو مسابقات لیگ قرار گرفته است، گفت: نه اصلا در این قضیه اطلاعات کامل ندارم.

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به شرایط استان تهران، چقدر ادامه لیگ را منطقی می داند، گفت: من گزارشات معاون وزیر بهداشت را دنبال می کردم. او گفت در یکی دو شهرستان کرونا شیب صعودی گرفته، متاسفانه ما در بخشی از وظایفی که بر عهده جامعه است کم کاری داریم. به این ترتیب ورزشکاران آسیب می بینند. لیگ توان این که یک ورزشکار جانش را از دست بدهد، ندارد. اولویت ما حفظ سلامتی ورزشکار است ولو اینکه لیگ برگزار نشود.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

banima.ir: بانیما | مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

kurdeblog.ir: وبلاگ سرگرمی و بازی، مجله سرگرمی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2081

به "گل محمدی: کل باشگاه ها در تهران باید بسته بمانند، پلمپ 3 باشگاه متخلف در دستور کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: کل باشگاه ها در تهران باید بسته بمانند، پلمپ 3 باشگاه متخلف در دستور کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید