10 روش کاربردی برای کوچک کردن بینی

به گزارش مجله بای بلاگ، آیا شما هم به فکر کوچک کردن بینی خود هستید و از فرم فعلی آن رضایت ندارید؟ آیا به خوش فرم شدن بینی خود فکر می کنید اما نمی خواهید که به سمت عمل های زیبایی بروید؟ باید بگوییم که افراد زیادی وجود دارند که در شرایط مشابه شما قرار دارند. بینی در مرکز صورت قرار گرفته است و به همین علت تاثیر زیادی بر زیبایی صورت شما می گذارد. کوچک کردن بینی می تواند صورت شما را مجذوب کننده تر کند و جلوه دیگری به آن ببخشید.

10 روش کاربردی برای کوچک کردن بینی

برای کوچک شدن بینی روش های مختلفی وجود دارد. کوچک شدن بینی با ورزش یکی از رایج ترین این روش هاست. اما در کنار ورزش، استفاده از طب سنتی و کوچک شدن بینی با چسب هم از دیگر راه کارهایی ست که بسته به شرایط خود می توانید از آن بهره ببرید. ما در این مطلب 10 روش آسان و کاربردی را برای کوچک شدن بینی به شما پیشنهاد می دهیم تا در کم ترین زمان ممکن، بینی و صورت خوش فرمی داشته باشید.

روش های کوچک کردن بینی در خانه

برای کوچک کردن بینی خود در خانه از روش های مختلفی می توانید بهره ببرید. نکته ای که در این زمینه اهمیت دارد، این است که تمامی این روش ها بدون درد و خون ریزی ست! هم چنین در هیچ کدام از آن ها از عمل های جراحی استفاده نمی گردد و برای شما خطری به همراه ندارد.

روش اول: کوچک شدن بینی با چسب

یکی از راه های آسان کوچک کردن بینی، استفاده از چسب لیفت است. این چسب باعث می گردد بینی شما جمع و کشیده گردد. چسب بینی که اصطلاحا به آن چسب لیفت گفته می گردد، رنگی نامرئی دارد. این یکی از مزیت های آن است؛ چراکه می توانید روی آن آرایش کنید و هم برای خانم ها و هم برای آقایان قابل استفاده است.

برای استفاده از چسب بینی برای کوچک شدن دماغ، ابتدا باید صورت خود را با آب و صابون بشویید. به این ترتیب پوست صورت شما عاری ازچربی ها خواهد بود و برای استفاده از این چسب، آماده می گردد. 6 تا 7 سانتی متر از این چسب را با قیچی جدا کنید و در حالی که روی بینی خود می چسبانید، بینی را به سمت بالا فشار دهید. با این روش به راحتی می توانید خوش فرم شدن بینی خود را مشاهده کنید.

روش دوم: کوچک کردن بینی و یوگای صورت

تمرینات یوگا تنها برای بدن نیست و می تواند روی صورت شما و اعضای آن هم تاثیر بگذارد. برای این منظور برای کوچک کردن بینی ابتدا بهتر است که از تمرینات تنفسی آن بهره ببرید. در وضعیتی آرام و راحت بنشینید. یکی از سوراخ های بینی تان را با دست بگیرید و سعی کنید از سوراخ دیگر هوا را به درون راهنمایی کنید. سپس همین کار را برای سوراخ دیگر بینی انجام دهید. این کار را 10 بار تکرار کنید و اثر آن را روی کوچک کردن بینی خود مشاهده کنید.

تکان دادن صحیح و منظم بینی هم می تواند از دیگر راه های کوچک کردن بینی باشد که در مجموعه حرکات یوگا قرار می گیرد. برای این کار هم بهتر است در محیطی آرام بنشینید و این حرکات را انجام دهید. بهتر است قبل از انجام حرکات، تمرین های تنفسی را انجام دهید. این یکی از راه های آسان خوش فرم شدن بینی بوده و به راحتی قابل انجام است.

روش سوم: کوچک کردن بینی با یاری ورزش

ورزش کردن اثرات گسترده ای روی بدن ما دارد. شما با انتخاب حرکات مناسب برای صورت خود، می توانید از این طریق برای خوش فرم شدن بینی کوشش کنید. برای کوچک کردن بینی با یاری ورزش، کناره های بینی خود را با انگشت اشاره فشار دهید. حال با شدت نفس بکشید و سپس عمل بازدم را انجام دهید. این تمرین را بهتر است حداقل 10 بار تکرار کنید و تاثیر آن را روی کوچک شدن بینی خود ببینید.

برای داشتن یک بینی صاف و زیبا می توانید از تمرین دیگری بهره ببرید. برای این کار ابتدا لبخند بزنید. سپس با یاری انگشتان خود، بینی را به سمت بالا فشار دهید. مدت زمان موردنیاز برای این تمرین 20 تا 30 ثانیه است و باید روزانه انجام گردد. برای کوچک کردن بینی هم چنین می توانید از تمرینی که برای نوک بینی طراحی شده است، بهره ببرید. برای این کار، هر چندبار که روزانه می توانید انگشت خود را روی نوک بینی بگذارید و به آرامی فشار دهید.

روش چهارم: کوچک کردن بینی با استفاده از ماساژ

یکی از راه های کوچک کردن بینی، ماساژدادن آن است. ماساژ قسمت های مختلف صورت علاوه بر تاثیری که روی صورت دارد، می تواند به بهبود و درمان سردردهای شما هم یاری کند. برای ماساژ بینی از قسمت بالایی آن آغاز کنید و به سمت نوک آن بیایید. حال نوبت کناره های بینی ست. دقت داشته باشد که حرکات شما برای کوچک کردن بینی باید به صورت دایره ای انجام گردد. این روش، یکی از آسان ترین راه هایی ست که باعث خوش فرم شدن بینی شما می گردد.

روش پنجم: کوچک شدن بینی با عسل

یکی از راه های کوچک کردن بینی، استفاده از عسل است. از آن جایی که عسل یک ماده طبیعی ست، می تواند یک گزینه مناسب برای کوچک شدن دماغ باشد. عسل مضرات مواد شیمیایی را ندارد و به همین علت می توانید با خیالی راحت از آن بهره ببرید. این روش معمولا روی بینی های گوشتی بهتر جواب می دهد.

عسل می تواند با مواد دیگری مثل سرکه سیب مخلوط گردد. ترکیب این دو باعث می گردد که چربی های زیر پوست شما از بین برود و به کوچک شدن بینی منجر گردد. مخلوط عسل و سرکه سیب باید نیم ساعت روی بینی بماند. بهتر است این کار را به مدت 15 تا 30 روز، هر روز انجام دهید تا تاثیر آن را بر خوش فرم شدن دماغ خود مشاهده کنید.

روش ششم: کوچک شدن بینی با زنجبیل

زنجبیل از آن دسته موادی ست که در طب سنتی بسیار پرکاربرد است. شاید باورکردنی نباشد اما از زنجبیل می توان برای کوچک کردن بینی هم استفاده کرد. برای این کار باید زنجبیل را با آب مخلوط کنید و زمانی که به حالت خمیری عایدی، آن را روی بینی خود بگذارید. به این خمیر 15 دقیقه زمان بدهید تا تاثیر خود را بگذارد. سپس آن را از روی بینی بردارید و صورت خود را بشویید. اگر دچار سوزش شدید، بهتر است برای کوچک کردن بینی از روش دیگری بهره ببرید.

روش هفتم: کوچک کردن بینی با آبلیمو

استفاده از آبلیمو از دیگر راه هایی ست که می تواند باعث کوچک شدن بینی شما گردد. آبلیمو خاصیت چربی سوزی بالایی دارد. ازاین رو می تواند باعث چربی سوزی در ناحیه بینی و در نتیجه کوچک شدن آن گردد. برای خوش فرم شدن بینی خود می توانید آبلیمو را با زنجبیل مخلوط کنید تا اثر معجزه آسای این ترکیب را ببینید. سوختن چربی های زیر پوست می تواند علاوه بر کوچک کردن بینی شما، آن را کشیده تر هم نشان دهد.

روش هشتم: کوچک کردن بینی با استفاده از یخ

برای کوچک کردن بینی خود، یخ را از یاد نبرید. یخ با خاصیت منقبض نماینده ای که دارد، باعث می گردد به مرور زمان حجم بینی شما کاهش یابد. برای این کار از یک بسته یخ بهره ببرید و آن را به مدت 10 دقیقه روی بینی خود قرار دهید. می توانید چند بار این کار را در روز انجام دهید. پس از گذشت چند هفته می توانید تاثیر آن را در کوچک تر شدن بینی خود مشاهده کنید.

روش نهم: کوچک کردن بینی با استفاده از بخور

روشی که در این قسمت به آن می پردازیم، استفاده از بخور است. بخور نه تنها به کوچک کردن بینی شما یاری می نماید، بلکه برای طراوت و شادابی پوست شما هم مفید است. بخار آب به وسیله بخور می تواند وارد منافذ پوستی صورت و بینی شما گردد. در نتیجه این کار، متابولیسم پوست بیش تر می گردد، چربی ها راحت تر می سوزند و خارج می شوند؛ در نهایت باعث خوش فرم شدن بینی شما می گردد.

با توجه به نوع پوستتان می توانید این کار را به مدت 5 تا 20 دقیقه انجام دهید. البته باید توجه داشته باشید که اثر بخور تا چند ساعت روی بینی شما باقی می ماند. در حین بخور می توانید بینی خود را ماساژ دهید. پس از آن هم بهتر است از یخ بهره ببرید. از روش بخور بهتر است یک یا دو بار در هفته بهره ببرید. بخوردادن بیش از حد می تواند باعث شل شدن پوست بینی شما گردد و در طولانی مدت تاثیری بر کوچک کردن بینی نداشته باشد.

روش دهم: کوچک کردن بینی با استفاده از ماسک مخصوص

تغییر در ناحیه بینی نسبت به بقیه نقاط صورت دیرتر اتفاق می افتد. این مسئله به علت وجود غضروف در این قسمت است. به همین علت ممکن است با روش های پیشین در کوچک کردن بینی خود پیروز نباشید. در این شرایط برای خوش فرم شدن بینی و کوچک کردن آن می توانید از ماسک های مخصوص بهره ببرید. این ماسک ها که در قالب های مختلف تهیه می شوند، می توانند باعث کوچک شدن بینی شما شوند و فرم زیبایی به آن دهند.

سخن پایانی

زیبایی صورت، تناسب اعضای آن و داشتن یک بینی خوش فرم، همواره یکی از دغدغه های افراد بوده است. شما هم ممکن است در روز به این مسئله فکر کنید و بخواهید که قدمی در راستای کوچک کردن بینی خود بردارید. برای این کار می توانید ابتدا به سراغ روش های آسان بروید. کوچک شدن بینی با عسل، زنجبیل، آبلیمو و … از جمله این روش ها هستند. روش های خانگی کوچک کردن بینی ضرر خاصی ندارند و می توانند در طی چند هفته شما را شگفت زده نمایند.

منبع: اسنپ مارکت
انتشار: 19 خرداد 1401 بروزرسانی: 19 خرداد 1401 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8748

به "10 روش کاربردی برای کوچک کردن بینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 روش کاربردی برای کوچک کردن بینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید