4000 کارمند شهرداری تبریز در خط مقدم مبارزه با کرونا

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران/آذربایجان شرقی سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در جریان بحران کرونا چهار هزار نفر از کارکنان سازمان های مختلف شهرداری همچون آرامستان ها، آتش نشانی، اداره سلامت، فضای سبز، پلافند غیر عامل و خدمات شهری در خط مقدم مبارزه با کرونا بودند.

4000 کارمند شهرداری تبریز در خط مقدم مبارزه با کرونا

کریم صادق زاده اظهار کرد: در راستای مقابله با ویروس کرونا 50 نفر از کارکنان شهرداری تبریز به این بیماری مبتلا شده اند که این موضوع نشانگر حضور این افراد در سنگر خدمت به شهروندان حتی در شرایط بحرانی است.

وی با اشاره به لزوم قدردانی از این افراد تاکید نمود: در بحث تبدیل شرایط کارکنان شهرداری تبریز باید عدالت در نظر گرفته شده و کارکنان به حقوق اصلی خود برسند.

رئیس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تبریز در آستانه روز کارگر با تبریک این مناسبت، گفت: هفته کارگر نویدبخش تحولات اساسی، شروع رونق فراوری و شروعی برای تصمیم های نو برای آینده درخشان است.

صادق زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پروژه ها و طرح های عمرانی اجرا شده در سطح شهر، توضیح داد: در دوره پنجم شورای اسلامی شهر تبریز با همکاری شهرداری با توجه به بودجه تصویبی در راستای به ثمر رسیدن پروژه های عمرانی، فرهنگی، شهرسازی و... اقدامات اساسی اجرا شده است. پروژه امتداد خیابان ارتش به کمربندی، افتتاح پارک های عظیم صفاری و سلامت، راه اندازی خط 1 مترو تبریز پرداخت هزینه های جاری مترو از جمله این موارد است.

وی از پروژه های مقبره الشعرا، ارک و... نیز از دیگر نمونه های اجرای پروژه های شهرداری تبریز طی سال گذشته نام برد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: با توجه به بودجه تصویبی در امسال، همکاری تمامی دستگاهها از جمله استانداری، نمایندگان مجلس و همچنین همیاری شهروندان برای تحقق این بودجه بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق زاده در انتها از احداث 18 پارک محله ای و کاشت 100 هزار درخت در نقاط مختلف شهر تبریز به منظور افزایش میزان سرانه فضای سبز خبر داده و گفت: سال 98 از نظر مالی سال خوبی نبود اما شهردار و معاونان او در جهت تحقق بودجه و پرداخت حقوق کارکنان کوشش کردند که جای دارد از طرف نمایندگان شهروندان از فعالیت های شهردار تبریز قدردانی و تشکر کنم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1899

به "4000 کارمند شهرداری تبریز در خط مقدم مبارزه با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4000 کارمند شهرداری تبریز در خط مقدم مبارزه با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید