5 دقیقه ای صاحب دفترکار شوید!

به گزارش مجله بای بلاگ، استفاده از فناروی در جهت کاهش هزینه ها و تسهیل روندهای کاری، ایده ای است که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد.

5 دقیقه ای صاحب دفترکار شوید!

می توان دفترکار را از موارد رایج برای آغاز کسب وکار حذف کرد. دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه های اضافی برای حضور در مکانی مشخص به نام یکی از مظاهر کارکردن نخواهد بود! شرکت عزم داده پردازان اولین مجموعه در کشور است که با هدف ارائه خدمات دفترکار مجازی، در سال 92 به شکل رسمی تأسیس شد تا اینکه به مرور و همراه با اینترنتی شدن تمام خدمات این شرکت، در سال 96 پیروز به اخذ گواهی دانش بنیان از سوی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری شدند.

مدیر روابط عمومی شرکت عزم داده پردازان در مورد حوزه فعالیت این شرکت به جام جم می گوید: در هشت سال گذشته به هزاران کسب وکار ایرانی خدمات دفترکار مجازی ارائه داده ایم؛ در واقع مدل تجارت ما B2B است و مشتریان خدمات ما را شرکت ها و کسب وکارها تشکیل می دهند. بخش عمده ای از مشتریان ما استارت آپ ها و کسب وکارهای خُرد و میانه هستند؛ برای مثال فروشگاه های اینترنتی، مشاغل خانگی و تمام کسب وکارهایی که می خواهند فعالیت شان را با سرمایه اندک و با سرعت زیاد آغاز کنند و در بازار تهران هم حضور داشته باشند، از جمله مشتریان ما هستند.

حسام مناهجی درباره پلتفرم دفتر شما که محصول اصلی شرکت عزم داده پردازان است می گوید: صاحبان مشاغل بدون نیاز به خرید یا اجاره ساختمانی به نام دفترکار و استقرار در آن، با استفاده از خدمات دفتر شما که یک دفترکار مجازی است می توانند خط تلفن ثابت تهران، تلفن گویا، فکس و منشی مجازی داشته باشند. دسترسی به امکانات دفتر شما هم بسیار آسان است؛ فرد متقاضی با ورود به سایت ما می تواند در پنج دقیقه، صاحب یک دفترکار مجازی گردد! از مزایای این سرویس می توان به امکان دورکاری، مدیریت یک کسب وکار پراکنده که اعضای آن در نقاط مختلفی هستند و همچنین رقابت در بازار مرکز بدون نیاز به حضور فیزیکی در تهران اشاره کرد.

وی می افزاید: در گام اول از این فرآیند، کاربر باید یک خط تلفن ثابت با پیش شماره شهر تهران را خریداری کند. این شماره تلفن هشت رقمی با سرشماره 2 آغاز می گردد و چهار رقم آخر آن را هم شخص متقاضی به دلخواه خودش انتخاب می کند؛ البته در سال های اخیر ما خطوطی با سرشماره های 7 و 9 هم به کاربران مان عرضه می کنیم. در گام بعدی هم کاربر باید انتخاب کند که بر روی این خط تلفن، چه خدماتی به او ارائه گردد.

مزایای رقابتی سامانه دفتر شما

مدیر روابط عمومی شرکت عزم داده پردازان در مورد ویژگی های منحصربه فردی که سامانه دفتر شما از آنها برخوردار است می گوید: ما اولین مجموعه ای هستیم که ارائه خدمات دفترکار مجازی را در کشور آغاز کردیم. در پلتفرم دفتر شما، کلیه خدمات آنلاین ارائه می گردد که این یکی از مهم ترین ویژگی های سامانه ما محسوب می گردد و نشان دهنده سرعت بالای ما در ارائه خدمات است. هر فردی بخواهد از خدمات دفتر شما بهره مند گردد، کافی است وارد سایت ما شده و علاوه بر وارد کردن شماره تلفن همراهش، تصویری از کارت ملی خود را هم بارگذاری کند.

مناهجی اضافه می کند: مزیت دیگر سامانه ما این است که کاربر می تواند بسیاری از بخش های آن را شخصی سازی کند؛ برای مثال تعریف کردن یک زمان بندی خاص برای سرویس تلفن گویا به طوری که در ساعات اداری و غیراداری، پیام های جداگانه ای برای مشتریان پخش گردد، یکی از نمونه های شخصی سازی در سامانه دفتر شماست. همچنین ویژگی متمایزکننده ای که در پلتفرم ما به چشم می خورد، نیاز نداشتن به اینترنت هنگام برقراری تماس است؛ این درحالی است که بسیاری از سامانه های مشابه، برای دریافت تماس و برقراری ارتباط نیازمند دسترسی به شبکه اینترنت هستند.

وی در ارتباط با یکی از مهم ترین ویژگی های منحصربه فردی که در سامانه دفتر شما وجود دارد و باعث برتری آن نسبت به رقبایش شده است، می گوید: امکان عرضه خطوط تلفن ثابتی که سرشماره 2 دارند، مزیتی است که در اغلب کسب وکارهای فعال در این حوزه دیده نمی گردد. اهمیت این سرشماره ها دو دلیل عمده دارد؛ یکی اینکه بسیاری از صاحبان مشاغل دوست دارند شماره تماسی داشته باشند که با رقم 2 آغاز می گردد تا به این شکل سرشماره آنها همان سرشماره ای باشد که در منطقه یک تهران مورد استفاده قرار می گیرد. دلیل دیگر هم مربوط به مسائل فنی می گردد، زیرا کیفیت تماس در مورد خطوطی که سرشماره 2 تا 8 دارند، بهتر از خطوط اینترنتی است.

مناهجی ادامه می دهد: مزیت دیگر ما مربوط به امکانات جانبی ای است که بر روی سرویس هایمان ارائه می دهیم؛ به نام نمونه فکس اینترنتی یکی از همین موارد است. کاربر با استفاده از امکان فکس اینترنتی می تواند فکس های خود را در بستر اینترنت ارسال و دریافت کند.

این فناور داخلی ضمن اشاره به فرصت دو هفته ای که برای استفاده آزمایشی و رایگان در اختیار کاربران گذاشته می گردد، خاطرنشان می کند: تمام این مزایا در کنار هشت سالی که از فعالیت مستمر ما در حوزه ارائه خدمات دفترکار مجازی می گذرد، نشان از اعتبار و قابل اعتماد بودن مجموعه ما دارد و خیال مشتریانمان را نسبت به پایداری کسب وکار ما آسوده می کند.

نقشه ای برای ادامه جهت

طبق گفته این عضو از مجموعه عزم داده پردازان، در هشت سال گذشته حدودا 10هزار مشترک از خدمات پلتفرم دفتر شما استفاده کرده اند که برخی از آنها در قالب همایش ها و رویدادها بوده اند و در یک بازه زمانی محدود به این خدمات نیاز داشته اند. برخی از آنها هم استارت آپ هایی بوده اند که عمر فعالیتشان کوتاه بوده است؛ اما نزدیک به 5000 مشترک، کسب وکارهایی هستند که اکنون هم از خدمات این سامانه بهره مند می شوند. در واقع همین کسب وکار بودن ماهیت مشتریان، عاملی است که باعث می گردد پایداری سیستم از اهمیت زیادی برخوردار باشد تا بتوان به صورت دائمی و 24 ساعته از این کسب وکارها پشتیبانی کرد.

به گفته مناهجی، یکی دیگر از اهداف این شرکت که در آینده ای نه چندان دور تحقق پیدا می کند، افزودن شماره های شهرستان ها به سامانه دفتر شما خواهد بود تا هر کاربر در هرکجای ایران که باشد، بتواند از شماره های شهرستان های مختلف هم بهره مند گردد. در حال حاضر شماره هایی که در پلتفرم دفتر شما ارائه می گردد محدود به تهران هستند، اما در تابستان سال جاری، شماره های شهرستان هم به این سامانه اضافه خواهند شد. همچنین استفاده از این سرویس ها در ابعاد بین المللی هم در دستور کار قرار گرفته است و می تواند منجر به درآمدزایی ارزی برای شرکت عزم داده پردازان گردد. در این شکل از دفترکار مجازی، اُپراتورهایی که در ایران حضور دارند می توانند از طریق ارتباط اینترنتی، به ارائه خدمات در سایر کشورهای جهان بپردازند.

خدمات دفتر شما در یک نگاه به گفته مناهجی، خدمات

ارائه شده از طریق پلتفرم دفتر شما به دو بخش تقسیم می گردد:

تلفن گویا: کاربران این سرویس می توانند از خدمات یک سامانه تلفن گویای حرفه ای با امکانات سانترال بهره مند شوند. سامانه تلفن گویا، خدماتی از قبیل امکان انتقال تماس به شماره تلفن همراه (دایورت به موبایل)، تعریف منوهای تودرتو و داخلی های نامحدود، فکس اینترنتی و صندوق صوتی را در اختیار کاربر قرار می دهد و او می تواند در هر مکانی که باشد، به تماس هایش پاسخ دهد.

منشی مجازی: در این سرویس یک شخص واقعی جایگزین تلفن گویا شده و جوابگوی تماس ها خواهد بود؛ در واقع کاربران با استفاده از این خدمات، یک منشی را به نام اُپراتور دورکار استخدام می کنند که هزینه آن براساس مدت زمانی که این منشی صرف پاسخ دهی به تماس ها کرده باشد، محاسبه خواهد شد.

اطلاعات تماس با شرکت عزم داده پردازان

وبسایت: daftareshoma.com

تلفن: 02128420

فراز سهیلی آزاد - نشان ایرانی 2 / روزنامه خبرنگاران

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7781

به "5 دقیقه ای صاحب دفترکار شوید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 دقیقه ای صاحب دفترکار شوید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید